TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har funnet noen oversikt over overdrive temp/hastighet enda ? På x800pro kortene altså. Hva mener du? Hva temp'en må være for at kortet skal øke hastigheten XX mhz? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmmm... Idle tempen på kortet gikk opp 2-3 grader med 4.6 driveren Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 X800 Pro har ikke støtte for overdrive så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 x800pro overdrive og temp Dette skrev trådstarter, så da antar jeg at han fikk overdrive til å funke? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) ja jeg har overdrive og temp på min her ser dere bilde av det http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17233395 Endret 3. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nå har jeg overdrive Alt du må gjøre er å installere drivere gjennom device manager og så installere med setup fila i driveren og da fungerer det Overdriven klokka opp GPU til 506 ved 47 grader. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 stemmer samme her. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 skal prøve 3d marken med og uten overdrive og se Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har funnet noen oversikt over overdrive temp/hastighet enda ? På x800pro kortene altså. Hva mener du? Hva temp'en må være for at kortet skal øke hastigheten XX mhz? Ja det fantes en slik oversikt for 9800xt, men lurer på hvordan den ser ut for x800pro Så at overdriven satte 504MhZ når tempem var 44grader, noen som har sette andre hastigheter? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Driveren funker helt utmerket kan man si Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 men fikk du bedre 3d mark ytelse. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 men fikk du bedre 3d mark ytelse. Nei samme 3dmark03, men syns fpsen har blitt noe mer stabil. DVS den ikke svinger så mye opp og ned. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har ikke testa 3dMark03... Har bare spilt litt VC og litt Söldner... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 sliter fremdels jeg, får fremdeles ikke innstalert 4.5 eller 4.6 det jeg har funnet ut siden sist at går jeg på device manager så er kortet disablet, enabler jeg å innstalerer driverne sier den bare prøv å innstaler vanlige vga drivere først å boote opp i vga mode funker ikke. som sagt tidligere har jeg prøvd drive cleaner t.o.m prøvd å fjærne drivere etter denne oppskriften 1. 'Add/remove programs' så fjerner du først 'Control Panel' også drivern i seg selv. Ikke restarte maskina. 2. kjøre 'regedit', bla deg frem til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Video og slett alle keys og folders under 'Video'. (Under WinXP ivaffal, kan ikke garantere andre OS, men let rundt der fordet, være forsiktige små barn!). 3. Pell deg til root:\WINDOWS\inf og slett alle filer som starter med ati.... (fra 'atiintaa' -> 'atividin.PNF' hos meg) (Kan hoppe over denne, men da vil dere ikke få en 100% clean install). 4. Restarte (Weee...). 5. Bladibla, logg inn og slikt seff... 6. Nå så venter dere til den derre wizarden som er så genial å detekter "ny" hardware spørr dere etter drivere, trøkk på cancel til alt loades som "vanlig". 7. Trøkk inn den nye drivern. 8. Restart. 9. Trøkk inn den nye 'Control Panel'. 10. Restart. Er det noen med gode forslag der ute, tar jeg gjærne i mot, ellers må det bli en formatering på meg får å si det slik akkuart nå går alt SINNSYKT tregt på laveste oppløsning, er så vidt jeg ser hva jeg skriver her, så noen gode råd trenger jeg sårt Tusen Takk Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ingen som har noen andre forslag enn formatering? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kan ikke se noen annen utvei... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Greit at dere nevner hvilke drivere det er snakk om, isteden for å bare nevne 4.6. Det sier forsåvidt ikke noe mer enn versjonnummer! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Catalyst 4.6 Beta da... Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå