Stig 123 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei fikk DVI kabel til min NEC 1760 nx i dag: Jeg lurer på åssen jeg stiller inn skjermen med den kabelen? Det er ingen autojusteringer ved bruk av DVI!! Takker for hjelp Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 er det ikke sånn at du ikke trenger å stille inn skjermen med DVI kabel den fixser alt selv... tar jeg feil eller?? Lenke til kommentar
Stig 123 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Takk for det håpe du har rett! Men er det så mye bedre med DVI? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Autojusteringen forsvinner når du bruker DVI kabel, skjermen stiller seg inn selv. Men du har de vanlige skjerm innstillingene som før. Anbefaler deg å bruke powerstrip som er et veldig fint program for å stille skjermen. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det er en god dele bedre bilde med DVI kabel ja.. har samme skjerm selv og DVI ruler ellers er den super bra skjerm... gratulerer med en KJEMPE god skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå