Kinen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få overført musikk til Nokia6230? Stresser meg ihjel for å få det til! Ingenting jeg gjør virker! Når jeg endelig har fått bluetooth-forbindelse, så vil ikke sangene overføre seg ! JEG TRENGER HJELP! Har betalt altfor mye for denne telefonen for at den ikke skal virke!!! Endret 3. juni 2004 av Kinen Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Nokia ja Prøv å lese manualen Har prøvd! Du vet ingenting?!?!? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan du forklare litt mer spesifikt hva som skjer? Du får forbindelse, den er grei. Hva skjer når du prøver å overføre sanger? Feilmelding? Jeg har denne telefonen selv og bluetooth og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Kan du forklare litt mer spesifikt hva som skjer? Du får forbindelse, den er grei. Hva skjer når du prøver å overføre sanger? Feilmelding? Jeg har denne telefonen selv og bluetooth og det fungerer utmerket. Sangene begynner å overføres, men slutter ca halveis uten noen feilmelding. men selv om de " gjør seg ferdig" så finner jeg de ikke igjen på telefonen! bruker 32MB- kortet som var med i esken... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Formater minnekortet. Har hørt om noen som har hatt problemer med minnekortet slik det er når du får det. Selv har jeg ikke brukt det, siden jeg kjøpte et 128MB kort samtidig med telefonen. Legger du filene i roten av minnekortet eller i en mappe? Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Formater minnekortet. Har hørt om noen som har hatt problemer med minnekortet slik det er når du får det. Selv har jeg ikke brukt det, siden jeg kjøpte et 128MB kort samtidig med telefonen. Legger du filene i roten av minnekortet eller i en mappe? Har formatert det ja... Kan jeg velge hvor jeg vil legge de?! Mine går rett i mkortet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det høres riktig ut dette. Hvor lang tid bruker den på å overføre? Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Det høres riktig ut dette. Hvor lang tid bruker den på å overføre? Den bruker så lang tid at jeg til slutt må avbryte, fordi hele maskinen fryser! Ingenting skjer liksom! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bruk PC suite 6.1 Fixet det for meg , var v. 5.8 som fulgte med telefonen. Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Bruk PC suite 6.1 Fixet det for meg , var v. 5.8 som fulgte med telefonen. kan det kjøpes hos forhandler eller hva? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Ja, det høres ikke så dumt ut. Selv bruker jeg den som følger med telefonen, men det er nok kanskje litt avhengig av hva man har av Bluetooth utstyr på pc'en. EDIT: du finner det på www.nokia.com Endret 3. juni 2004 av Swag Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, det høres ikke så dumt ut. Selv bruker jeg den som følger med telefonen, men det er nok kanskje litt avhengig av hva man har av Bluetooth utstyr på pc'en. EDIT: du finner det på www.nokia.com Jeg bruker en sånn liten dings som heter BCS Bluetooth USB dongle. Kjøpte den i går og han som solgte den sa han brukte den til det samme som jeg vil Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, den funker sikkert flott, men det er ikke sikkert at den gamle utgaven av PC Suite er så glad i den. Last ned den nyeste versjonen og prøv. Lenke til kommentar
Kinen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, den funker sikkert flott, men det er ikke sikkert at den gamle utgaven av PC Suite er så glad i den. Last ned den nyeste versjonen og prøv. Tusen takk for hjelpen så langt. Kjenner jeg ikke er så sint lenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå