AshtraY Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hai, skal kjøpe spel i dag.. har 400-500kr. Skal helst ikkje vere eit strategispel sidan eg spelar aktivt warcraft 3. Heller ikkje sportsspel.. har nok av dei. Spelet skal vere etter nyare dato, sidan eg har alle dei gode klassikarane. har tenkt litt på far cry, BF:vietnam og UT2004. Om nokon kan gi litt synspunkter på dei spela hadde det våre fint. Gjerne gi meg andre anbefaling. Tar imot det meste. Men hold meg unna CS. thanks Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hvis jeg skulle kjøpt noe nå, så hadde det vært Farcry. Det er rett og slett vanvittig tøft Har spilt gjennom det ørten ganger no, og stadig oppdager eg nye ting. Rett og slett verdt hvert eneste øre Endret 3. juni 2004 av dchwel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg er den eneste som ikke syns noe serlig om farcry, mange vil at de sikert skal kjøpe det, jeg ville spart pengene en stund, snart kommer det mange nye kule spill. Rome total war STALKER HL2 DooM 3 osv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Eg ville ikkje kjøpt Far Cry, da det ikkje var det store for meg. UT2004 derimot var storarta imo. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Uten tvil FarCry. Heftigere førsteperson finner du ikke Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 hmm.. nokre fleire synspunkt på 2004 og vietnam då? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Farcry herlig singleplayer og drit tøff multiplayer.. (ville egentlig anbefalt deg å begynne å spille aktivt diablo2: LoD, men det er det vel ikke stor sjangs for ? ) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 FarCry eller Trackmania. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 UT2004 - Ganske likt de forrige spillene , det som er den store nyheten er vel disse nye kjøretøyene , som gjør spillet et par hakk bedre! Ganske digg! BF:V - Ja , liker du BF liker du iallefall BF:V , var større forskjell enn det jeg trodde det var iforhold til BF. Nyere våpen , nyere kjøretøy og litt bedre grafikk kan gjøre susen. Dette er så genialt på LAN. Far Cry - Utrolig grafikk(sammt fysikk) , meget god singleplayer, men dårlig multiplayer iforhold til potensialle. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er en stor fan av Far cry så jeg hadde kjøpt det hvis jeg skulle hatt oe spill akuratt nå. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 MGS2:Substance. Knall grafikk, vannvittig god og komplisert historie, Hideo Kojima spill, 'syke' karakterer, vannvittig detaljer både grafisk og gameplay sett og seff. et plott du blir dratt inn i. Personlig ser jeg på spillet som en klassikker så det kan jo hende at du har det ? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du burde kjøpe enten splinter cell:PANDORA TOMORROW, Far Cry eller Hitman Contracts. Alle de spællan der er i en klasse for seg selv, fantastisk grafikk, handling, alt, og Splinter cell:pandora tomorrow og Far Cry har en eneståene og helt nytt flespillermodus: Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 splinter cell og hitman spela er ikkje eg så serlig glad i. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kjøp battlefield vietnam fordi det er ein av dei beste multiplayerspela. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Medal of Honor: Allied Assault, Medal of Honor Allied Assault Breaktrough (tilleggspakke), og spar penger til Medal of Honor Pacific Assault kommer! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 noken som kan gi link til gode internasjonale gaming sider med gode anmeldelsar? Ikkje det at eg ikkje stolar på gamer.no sine omtaler for dei er utrulig bra, men vil berre ha andre synspunkter Oo Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kanskje call of duty, har hatt mykje morro med det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 splinter cell og hitman spela er ikkje eg så serlig glad i. Prøvd MGS(2) ? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Vet at jeg er en dag for sen, men men.. Jeg ville kjøpt UT 2004. Syntes det er bedre gameplay på det. Selfølgelig er Far Cry bedre på grafikk, men man har liksom sett det samme i veldig mange FPS spill før. UT 2004 er jo også et FPS spill man har sett mye av før, men jeg liker game modesene og alle bilene/flyene man kan kjøre. Hvist du har spillt vanlig BF 1942 tror jeg du vil fort bli lei av BF Vietnam. Opp til deg Endret 4. juni 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå