IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hei! Skal kjøpe meg shuttle basert på AMD64 med nyeste SilentX PSU(240/250W). Jeg har vurdert både X800pro og 6800GT og har kommet fram til at det er nVidia jeg vil ha.. Men en ting: Jeg ser at pcutstyr.no får inn Gainward kortet den 14. juni, men de har ingen info om kortet! Dette er jo også Golden Sample så dette er meget aktuellt. Er det noen som har info om dette kortet? -Får jeg i det hele tatt plass til kortet i Shuttlen? -Hvor mye strøm bruker det? -Støynivå?.. Endret 3. juni 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tror jeg ville gått for et ati kort i en shuttle. nVidia anbefaler 300W psu for GT korta. Dessuten er de en del større enn ATI korta. Vet ikke hvilke produsenter som produserer 1slots løsninger av GT korta. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tror jeg ville gått for et ati kort i en shuttle. nVidia anbefaler 300W psu for GT korta. Dessuten er de en del større enn ATI korta. Vet ikke hvilke produsenter som produserer 1slots løsninger av GT korta. + at GT er mye varmere (har jeg hørt) Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har hørt at Gainward skal produsere det, og at GT kortene skal kreve mindre strøm enn Ultra... Men ATi har jo 300W som krav på sine X800 kort også.. de går jo fint med 220W Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Ingen som har noen synspunkter? Jeg vil så gjerne ha 6800GT! EDIT: Dobbelpost FYDA Endret 3. juni 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Jeg tviler på at GT kortet vil fungere grunnet høy varmeutvikling og høyt strømforbuk... Strømforbruk Er ikke GT modellen her, men bare ultra.... Men likevel bruker ultra kortet over 40watt mer i load... Endret 3. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hm.. Har hørt at GT modellen skal bruke mye mindre strøm enn ULTRA.. Jeg vet ikke jeg nei, skulle gjerne hatt GT men.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg tviler på at du blir skuffet av X800Pro kortet...... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skulle jeg gått for 6800GT over x800pro, må der være fordi jeg har stor tro på klokke egenskapene til GT. (og ja, jeg har sett hva x800pro er godt for oc messig) Men i en shuttle er vel ikke oc det som står høyest hos eigeren(?) Så hadde jeg hatt et lite kabinett, ville jeg kjøpt meg et x800pro. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hm, det er jo forsåvidt sant! blir varmt inni der så OC blir kanskje ikke så aktuellt! Tenkte mer på disse nye driverne til nVidia da Men, men! Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nVidia 6800 er jo endel større en ATi X800 og da.. for nokk en del mere palss til overs med X800, mindre varme og mindre støy, men samme ytelse. så du får trekke en konkulsjon selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå