Edstro Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei vet noen om et programm der eg kan sjekk tempraturen på prosessorden min osv.. på eg vil ha freevare! Noen svar?? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har du skjekket på asus's hjemmesider om de har et program. Ofte er disse programmene bedre enn tredjepartsprogrammer. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 på www.asus.com så finner du ASUS Probe. LAst ned og installer dette, så har du ikke bare prosessor temp, men også vifte hastighet + mb temp, Volt styrker og masse annet mere nyttig. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Siste versjon: ftp://ftp.asus.com.tw/pub/asus/misc/utils/probe22209.zip Endret 3. juni 2004 av torkelma Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bruk heller motherboard monitor eller speedfan (ett søk på http://google.com gir deg svar på hvor du finner det) Personlig liker jeg ikke asusprobe, foretrekker ett av de nevnte alternativene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå