Furyfax Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg skal lage en CD som skal brukes i 50års dag, har fått flere CD'er av verten, hvor jeg har fått oppgitt hvilke sanger de vil spille på denne bursdagsfesten. Hun som fyller år vil helst ikke ødelegge CD'ene og har derfor bedt meg om å kopiere disse på nye CD'er som kan brukes på festen. Tenkte derfor at jeg kunne konverte disse sangene fra CD til MP3 for da tar sangene mindre plass etter det jeg har forstått. Finnes det et program som kan gjøre dette, som er svært enkelt å bruke ? Eller kan noen forklare meg hvordan det gjøres, det haster litt! Mvh Paul Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 er en sånn innebygget funksjon i wmp9 (windows media player 9) eller så kan du vel laste ned windac, easy cd-ripper eller no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heisann. Hva slags programvare har du? Har du Nero? Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sjekk dette programmet : http://www.poikosoft.com/download.html Lenke til kommentar
egils Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du må ha en cd spiller som støtter mp3 for å kunne spille mp3 plater. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Audiograbber + LAME fungerer veldig bra, og er enkelt Hele den Lame greia pakker du bare ut i mappa til audiograbber. Så er det bare å stille bitrate opp for best kvalitet under MP3 Settings Endret 3. juni 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 har wmp9, men finner ikke frem til noe om konvertering til mp3 skal spilles på en dvd-spiller som støtter mp3 Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 når jeg trykker på download plugins, kommer jeg til en side som viser forskjellige plug ins som kan konvertere, men disse koster penger. Gratis program hadde vært fint. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Denne er sagt å skulle åpne for MP3 i WMP9 http://home.online.no/~msols/MP3Pack.zip Bruker selv CDex, så har ikke testa.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 cdex bruker jeg også, kan skaffes her Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har fått det til med Easy CD-ripper. Takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå