SuperJan Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hallo. Har lasta ned ny BIOS og hadde helt glemt at jeg ikke har diskettstasjon, og da lurer jeg på om det går ann å gjøre det med CD-ROM'en. Hadde vært kjekt å oppdatert BIOS liksom.. Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
type_o_negative Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sjekk om du kan bruke WinFlash! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Alt du trenger er å gjøre det mulig å boote DOS fra CD-rom'en og legge flashprogrammet og biosfila på CD'n (eller harddisken) Edit: ikke legg biosfilene og flashprogrammet på harddisken som jeg skrevi parantesen over, da risikerer du bare at DOS ikke finner harddiskpartisjonen på grunn av filformat som ikke støttes av DOS (FAT32 og NTFS støttes ikke av DOS). Legg heller alt på CD'en så ordner det seg. Endret 3. juni 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Oi, sorry. Glemte å si hvilket hovedkort jeg har. Abit IC7-MAX3 Hvordan skal jeg greie å komme i DOS når jeg kjører WinXP Pro? Takk Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du bruker bare Abit FlashMenu.......du har jo et Abit- kort. Trenger hverken Dos, floppy eller CD da vet du........... Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Okey, tusen takk Rayline TWB! Takk til dere andre også. Janse.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heisann! skulle kanskje lagd en ny post til dette, men jeg spør her! Hvordan får jeg flashet min shuttle sn85g4 shuttle? det har nForce 3 hovedkort fra VIA (tror jeg) har tenkt å kjøre biosflash, men finner ikke ut hvordan jeg kan gjøre det Takker for alle svar! _____ Erlend Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Heisann! skulle kanskje lagd en ny post til dette, men jeg spør her! Hvordan får jeg flashet min shuttle sn85g4 shuttle? det har nForce 3 hovedkort fra VIA (tror jeg) har tenkt å kjøre biosflash, men finner ikke ut hvordan jeg kan gjøre det Takker for alle svar! _____ Erlend hehe, nForce 3 og VIA er to forskjellige brikkesett. Last ned ny bios, og les innlegget til Simen1, evt lag NY TRÅD! Endret 3. juni 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Trur eg har brukt denne: http://www.freedos.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå