KompleX Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, skal jeg? Nå har jeg spilt Battlefield 1942 i godt over et år, og vil BFV gi meg noe nytt å "tygge" på? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tror nok det ja, men BFV er egentlig et multiplayer spill det har ikke en like god singelplayer del som BF, bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Tror nok det ja, men BFV er egentlig et multiplayer spill det har ikke en like god singelplayer del som BF, bare så du er klar over det. Nei, Battlefield er jo ikke ment som et Singleplayer spill heller. ...Så da skal jeg bare skrape sammen noen kroner. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 JA, kjøp battlefield vietnam viss du likar multiplayer spel Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøp spiller og støtt EA Du vil helt sikkert like det - bare pass på å få med deg den siste patchen (1.01) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Mener ikke å gjøre det enda vanskeligere for deg, men jeg ville ha tatt med Joint Operations: Typhoon Rising inn i vurderingen. Det kommer i butikken 16. juni. I tillegg har Söldner: Secret Wars et veldig stort potensiale så fort de får luket ut de verste feilene. Söldner ble for øvrig sluppet nå 27. mai. Joint Ops er en militær action FPS på lik linje med Battlefieldserien. Söldner er mer en militær taktisk FPS. Utviklerene selv sier at Söldner er et sted mellom Operation Flashpoint og Battlefieldserien. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 OK... Da står valget mellom Unreal Tournament 2004, eller BFV. Valgets kval. Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjøp spiller og støtt EA Du vil helt sikkert like det - bare pass på å få med deg den siste patchen (1.01) håper detta her er ironi.... støtt EA?!!!! hva faen trenger de å bli støtta for???!!! de bare kjøper opp, og føkker opp spillutviklere.... veita faen hvordan det funker i praksis men alt som EA har tatt over for har det gått ROMPE med.... det er noen få unntak... kommer helt an på utviklern..... mitt point er; EA har RÆVVVVVA full av penger, det gjør INGENTING for å forbedre SPILL! always giving us the same old SHIIITT!!!! Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 OK!!! back to topic.... så det står mellom BFV og UT2004? yeyeh.... kommer HELT an på din smak.... begge har de samme elementer som kjøretøy. Litt annerledes gameplay på de to.... BFV har conquest ( kontroller alle/flest mulig flaggene på kartet, lengst mulig til motstandern mister alle poeng), UT2004 har mye mer på det området, samme som UT2003 egentlig, bare med assault (assault genialt bra og savnet ekstremt mye siden vanlig UT) og kjøretøy da såklart. Hvis du virkelig likte BF1942, og lurer på om BFV har noe nytt å by på? ja.... BFV har det, jungel og de andre kjøretøyene byr på helt andre aspekter enn det du får i BF1942 (BFV har forresten også ganske kul soundtrack, hvis du liker 60/70 talls godlåter). Har du lyst på noe nytt enn BF1942? nytt gameplay (mer varigert), langt ut i framtiden, annen fysikk, kickass grafikk .... da går du for UT2004. Så din smak avgjør. Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Mener ikke å gjøre det enda vanskeligere for deg, men jeg ville ha tatt med Joint Operations: Typhoon Rising inn i vurderingen. Det kommer i butikken 16. juni. I tillegg har Söldner: Secret Wars et veldig stort potensiale så fort de får luket ut de verste feilene. Söldner ble for øvrig sluppet nå 27. mai. Joint Ops er en militær action FPS på lik linje med Battlefieldserien. Söldner er mer en militær taktisk FPS. Utviklerene selv sier at Söldner er et sted mellom Operation Flashpoint og Battlefieldserien. Söldner ja!!! jeess.... har prøvd det.... helt enig med det du sier. Stort potensiale! De trenger å fikse fysikken og styre måten av kjøretøyene (spesielt luft kjøretøyene)..... ellers er det litt irriterende at du mister halve bilens helse hvis du kræsjer i en vegg 10 km/t .... har bare spilt MP demo beta.... så detta har sikkert fiksa på seg. Jeg holder en tommel på Söldner, mer gameplay, bedre grafikk, flere kjøretøy og våpen, (mulig bedre SP), dette har potensiale!!!! Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, skal jeg? Nå har jeg spilt Battlefield 1942 i godt over et år, og vil BFV gi meg noe nytt å "tygge" på? Det er klart du skal kjøpe Battlefield: Vietnam Det er det multiplayer spillet jeg har brukt desidert mest tid på i det siste, og likte du godt Battlefield 1942 kan jeg love deg du liker Vietnam Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei Toastmaister. Det finnes en slik "edit" knapp, den er der så du slipper flere innlegg på rappen... håper detta her er ironi.... støtt EA?!!!! hva faen trenger de å bli støtta for???!!! de bare kjøper opp, og føkker opp spillutviklere.... veita faen hvordan det funker i praksis men alt som EA har tatt over for har det gått ROMPE med.... det er noen få unntak... kommer helt an på utviklern..... mitt point er; EA har RÆVVVVVA full av penger, det gjør INGENTING for å forbedre SPILL! always giving us the same old SHIIITT!!!! Klart de har penger de har jo gitt oss spill som Red alert serien, generals, bfv, bf1942 unt zo weiter. Dette tjener de penger på... Det er liksom det som er grunntanken bak å drive et firma, de lager jo ikke spill av ren entusiasme da. Men så det er sakt så tjener de forholdsvis mye, kanskje de har tjent merer hviss de hadde senket prisen litt og ungått den verste piratkopieringa? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er helt klart vert pengene ! Konge multiplayer spill - mye morro ! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 OK... Da står valget mellom Unreal Tournament 2004, eller BFV. Valgets kval. Kjøp begge da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vil IKKE anbefale deg å kjøåe BFV. Jeg ble helt gigantisk skuffet da det ikke inneholdt noe jeg ikke hadde gjort før i feks. BF42. Selv grafikkoppdateringen var ganske så dårlig. (Tror rett og slett jeg skal prøve å selge mitt nedstøvete eksemplar av BFV). Vent heller på BattleField 2, det kommer garantert til å bli MYE bedre en BFV. Kjøp heller da feks. UT2004/Joint Operatins i mellomtiden og prøv noe nytt inntil BF2 kommer. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er lenge til bf2 kjem da Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har valgt å ikke gå for BFV... Har lest nok negativt om det nå. Dere får si hva dere vil. Blir gjerne UT04 eller noe annet. Takk til dere som svarte. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Vet at du har bestemt deg, forhåpentlig vis ikke ! Hvis du spilte DC til BF (mod) og synes det var kult med helikopter anbefaler jeg deg ABSOLUTT å kjøpe BF.V ! det er ett bra spill forde som det ikke kom så godt ut ! spillet er drit bra ! har spilt det helt siden det kom ut og jeg har spilt BF siden det kom ut så jeg anbefaler BF:V selv om noen har forskjellige meninger ! Vi vet ikke hva du liker, men når du sier at du har spilt BF over ett år så er det en liten tabbe å ikke følge Battlefield serien videre ! serien blir bare mer og mer ødelagt iløpet av de neste årene fordi man har bestemt å selge BF og BF serien til Xbox og PS2 dette ruinerer BF sierien og er synd, men lenge leve BF og BF.V +mods *edit hvis du likte infanteri gamepleyet på BF så sier jeg go for BF.V ! det er lagt mye vekt i infanteriet og helikopterene i dette ! og det du vil se mindre utvikling i er nok tanks fordi det er ett annet natur miljø og da går det ikke med hvilken som helst tanks ! og hvis du kan litt historie så var helikopteret og infanteriet nøkkelen til slutten ! det var helikopter som var det mest moderne og nyeste ! var nok ikke mye tanks slag i vietnam ! og spillet er basert på vietnam krigen og det vil si jungelkrig med helikopter og bykriger med infanteri ! men, du vil ikke se noe helikopter i by krigen tror jeg ! forhåpentlig vis så kommer det nok ett par maps ! men spillet er basert på krigen, nemlig disse stikkordene: Jungel,infanteri,helikopter ! Endret 5. juni 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg spillet selv, men er det så bra som det ser ut til? Er det likt CS på noe? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nei...BF.V ligner ikke CS på NOEN måte ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå