soveplast Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det noen norske butikker som selger dette spillet til PC? Har lite lyst til å importere og få en ekstra toll-avgift. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 SpaceWorld solgte det hvertfall før. Jeg kjøpte det der, det gikk fint Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg kjøpte mitt på www.spiderman.no Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 www.gamesmix.com selger det ihvertfall. Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Fant det ikke på noen av de stedene der. Ikke til PC i hvertfall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hm...snodig. På Gamesmix så har de ihvertfall hatt Final Fantasy XI til PC som de hentet rett fra USA før. Men de har tydeligvis sluttet med det. Nå er det vel uansett ikke lenge til utgivelsesdatoen her i Norge heller da så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå