twb Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du kommer dit du skal med Lada også, men den drar ikke damer, akkurat. Mozilla og Opera drar damer. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Du kommer dit du skal med Lada også, men den drar ikke damer, akkurat. Mozilla og Opera drar damer. latterlig EDIT: unngår å bare slenge en "teit" kommentar. IE er en fullgod browser og funker stort sett like bra som de fleste andre. men det koker ned til smak og behag uansett. dermed en meningsløs diskusjon. temaet her var popup blokkeren i nView, ikke IE vs opera / moizlla Endret 6. juni 2004 av eirikhm Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 popupblocker. neste release har man kanskje OS med også? Lurer på om det er noe Anit-ATi bak det hele men så har vel ikke ATi popup reklame? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 popupblocker.neste release har man kanskje OS med også? Lurer på om det er noe Anit-ATi bak det hele men så har vel ikke ATi popup reklame? synd at det finnes personer som er så ensporet stakkars .............................. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er jo som å ha en vaskemaskin du kan steike brød i Tenk hvor plassbesparende, genial du Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) AMD_Bruker_ og jeg var nødt å putte denne _ inn for at du skulle ta humoren? forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame. selv vil jeg ved neste anleding for innkjøp gå for det som er best, eller det som gir mest for pengene. Det er spørs bla. hvor mye penger jeg har. du derimot_ AMD_Bruker amd_bruker som i "amd bruker", som ikke kjøper ikke intel selv om amd blir slått på absolutt alle områder (tog du an nå då? ) edit_ laIF Endret 6. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 AMD_Bruker_ og jeg var nødt å putte denne _ inn for at du skulle ta humoren? forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame. selv vil jeg ved neste anleding for innkjøp gå for det som er best, eller det som gir mest for pengene. Det er spørs bla. hvor mye penger jeg har. du derimot_ AMD_Bruker amd_bruker som i "amd bruker", som ikke kjøper ikke intel selv om amd blir slått på absolutt alle områder (tog du an nå då? ) edit_ laIF forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame. jeg har. noen STORE og grusome reklamer på www.gamedev.net for et års tid siden. virkelig preg av desperat reklame. husker ikke om det var popup eller en diger overlay. Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 AMD_Bruker_ og jeg var nødt å putte denne _ inn for at du skulle ta humoren? forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame. selv vil jeg ved neste anleding for innkjøp gå for det som er best, eller det som gir mest for pengene. Det er spørs bla. hvor mye penger jeg har. du derimot_ AMD_Bruker amd_bruker som i "amd bruker", som ikke kjøper ikke intel selv om amd blir slått på absolutt alle områder (tog du an nå då? ) edit_ laIF Har faktisk 3 PC'er stående her. 2 med AMD, og 1 Intel. Kjøper det som til en hver tid gir mest for pengene. Bygger også en del PC'er i løpet av et år, og sørger for at brukerne får PC etter behov, -IKKE ut ifra en syk ide om at noen er veldig mye bedre enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå