Gå til innhold

Popupblocker i nVidia drivere?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kommer dit du skal med Lada også, men den drar ikke damer, akkurat.

Mozilla og Opera drar damer.

latterlig

EDIT: unngår å bare slenge en "teit" kommentar. IE er en fullgod browser og funker stort sett like bra som de fleste andre. men det koker ned til smak og behag uansett. dermed en meningsløs diskusjon. temaet her var popup blokkeren i nView, ikke IE vs opera / moizlla

Endret av eirikhm
Lenke til kommentar

AMD_Bruker_

og jeg var nødt å putte denne _ :p inn for at du skulle ta humoren?

forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame.

selv vil jeg ved neste anleding for innkjøp gå for det som er best, eller det som gir mest for pengene. Det er spørs bla. hvor mye penger jeg har.

du derimot_

AMD_Bruker
:hmm:

amd_bruker som i "amd bruker", som ikke kjøper ikke intel selv om amd blir slått på absolutt alle områder :p (tog du an nå då? ;) )

edit_

laIF

Endret av genesis
Lenke til kommentar
AMD_Bruker_

forøvrig var jeg seriøs når jeg lurte på om ikke noen hadde sett ATi med popup reklame.

selv vil jeg ved neste anleding for innkjøp gå for det som er best, eller det som gir mest for pengene. Det er spørs bla. hvor mye penger jeg har.

du derimot_

AMD_Bruker

amd_bruker som i "amd bruker", som ikke kjøper ikke intel selv om amd blir slått på absolutt alle områder :p (tog du an nå då? ;) )

edit_

laIF

jeg har. noen STORE og grusome reklamer på www.gamedev.net for et års tid siden. virkelig preg av desperat reklame. husker ikke om det var popup eller en diger overlay.

Lenke til kommentar
AMD_Bruker_

du derimot_

AMD_Bruker

edit_

laIF

Har faktisk 3 PC'er stående her. 2 med AMD, og 1 Intel. Kjøper det som til en hver tid gir mest for pengene.

Bygger også en del PC'er i løpet av et år, og sørger for at brukerne får PC etter behov, -IKKE ut ifra en syk ide om at noen er veldig mye bedre enn andre. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...