Gå til innhold

Popupblocker i nVidia drivere?!

Anbefalte innlegg

Var ikke det jeg tenkte på da, de kan godt lage popup blockere, men er det vits å bundle den med skjermkort driveren? Den er jo diiger nok fra før av! Når jeg laster ned en driver ønsker jeg meg driveren, er jeg interessert i masse annet bs kan jeg laste det ned senere.

enig!

samtidig tror jeg nok ikke at trådstarters poeng var sutter ;) Synes det hele bare er hylvittig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke det jeg tenkte på da, de kan godt lage popup blockere, men er det vits å bundle den med skjermkort driveren? Den er jo diiger nok fra før av! Når jeg laster ned en driver ønsker jeg meg driveren, er jeg interessert i masse annet bs kan jeg laste det ned senere.

Nvidia tror vel at alle datafrelste, har Bredbånd da...

Lenke til kommentar

Dette har jeg faktisk ikke lagt merke til før, men det er (delvis) logisk å pakke det sammen med nView.

Sålenge det ikke går på bekostelse av ytelse så er det vel ingenting å klage på? Det er ikke snakk om mange kilobyte:)

Lenke til kommentar
Her klager folk på at det ikke er popup-blocker i IE, men når dem finner ut at det er popup-blocker i nvidia driveren så blir det plutselig negativt. Hva er det som er så ille med en popup-blocker i en driver som ikke er enablet?

Det kommer med Service Pack 2. Den er forøvrig ganske grei også. Jeg er meget fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Her klager folk på at det ikke er popup-blocker i IE, men når dem finner ut at det er popup-blocker i nvidia driveren så blir det plutselig negativt. Hva er det som er så ille med en popup-blocker i en driver som ikke er enablet?

At nVidia og skjermkortene deres ikke har en damn shit med internet explorer å gjøre. Det er samme for meg om de vil lage annen software enn bare skjermkort drivere, skal ikke nekte dem det, men de trenger ikke å bundle det med skjermkort driveren. Jeg bruker ikke internet explorer, har bare en skjerm og vil helst bare ha skjermkort driveren, ikke masse ekstra som gjør drivern større og tyngre å kjøre.

Lenke til kommentar

At nVidia og skjermkortene deres ikke har en damn shit med internet explorer å gjøre. Det er samme for meg om de vil lage annen software enn bare skjermkort drivere, skal ikke nekte dem det, men de trenger ikke å bundle det med skjermkort driveren. Jeg bruker ikke internet explorer, har bare en skjerm og vil helst bare ha skjermkort driveren, ikke masse ekstra som gjør drivern større og tyngre å kjøre.

Det du tydeligvis overser her et at der er en funksjon i nView, som ikke er aktivert som default. Dvs at du ikke vil lide noen tap av ytelse pga dette. ( din syting over et megabyte eller to ekstra å dra ned kan forsvares, men det er jo ingenting )

Lenke til kommentar

Tviler på at det er popup-stopperen som er skyld i at driverne til nvidia er på over 10 MB. Uansett er det bare fint at de legger inn en slik funksjon sålenge MS ikke gidder å gjøre det selv.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er popup-stopperen som er skyld i at driverne til nvidia er på over 10 MB. Uansett er det bare fint at de legger inn en slik funksjon sålenge MS ikke gidder å gjøre det selv.

du leser ikke det folk skriver, gjør du vel? Service Pack 2 til Windows XP har popup blokker.

Hvis de absolutt skal ha en popup blocker, så syns jeg at det burde vært et valg å installere det selv... tipper nok den blocker litt ati reklame ja...

Den blokker ingenting uten at du aktiverer den selv, så det er ditt valg å bruke den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

eirikhm - og hvor lenge har service pack 2 vært ute til xp ?...nettopp..

hvor stor nytte gjør en popup blocker til ms når den er i en service pack som ikke er final enda...jeg har nok problemer med div programvare fra microsoft som har vært ute i evigheter, jeg betrakter meg som en av de som ikke ønsker å risikere å ende opp i mer trøbbel via å bruke betaversjoner.

og til de som nevner at den sikkert blocker ati reklame, det er jo en selvfølge, den blocker alt av popups.

Lenke til kommentar
du leser ikke det folk skriver, gjør du vel? Service Pack 2 til Windows XP har popup blokker.

Jeg vet godt at det kommer i SP2 til Win XP, men den er ikke her ennå. Og dessuten er det ikke sikkert alle har lyst til å installere enda mer bloatware bare for å få en popup-stopper som ikke burde ta mer enn et par hundre kB diskplass.

Det er nå nesten 3 år siden IE6 kom og MS kunne sikkert ha inkludert popup-stopper i en av de mange oppdateringene som har kommet siden da, men av en eller annen grunn var det først etter at Google hadde det med i sin toolbar at det skjedde noe.

Lenke til kommentar
Folk bør glemme IE, utover sikkerhetsoppdateringer har den ikke fått en oppdatering på mange mange år. Den er avlengs folkens!

Avlegs? herregud, veit ikke hvilken versjon du kjører... 3.0? Her funker den i alle fall utmerket og jeg får gjort det jeg vil med IE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...