Gå til innhold

Popupblocker i nVidia drivere?!

Anbefalte innlegg

Release Highlights:

* Adds support for GeForce 5700 and GeForce 5700 Ultra

* Microsoft® DirectX® 9 and OpenGL® 1.5 support

* Supports application profiles for custom image quality and performance modes for all of your applications and games.

* NVIDIA nView 3.5 Multi-display technology

* Advanced Microsoft® Internet Explorer® popup blocker

* Industries only Display Gridlines technology

* Improved HDTV Y Pr Pb component out support for 480i, 480p, 720p, and 1080i formats*

* For a complete list of compatibility fixes please consult the v56.72 Release Notes below

* April 2, 2004, 8:30AM PST: Updated kits to have correct WHQL logo.

Noen som kan fortelle meg hva i s.. he.. popupblocker software har å gjøre i skjermkort drivere!? Det er jo som å ha en vaskemaskin du kan steike brød i :no: Vil de lage en popupblocker kunne de holdt den langt utenfor skjermkort driverne syns jeg! :thumbdown:

Endret av astrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva en pup-blocker  gjør der, men en pop-blocker er kjekt nok.

pup blocker, kansje et barnefilter.....

:laugh:

Hehe ops, brukte et sleipt triks for å trekke flere folk til tråden min.. Beklager! Eller kanskje det bare var en skrivefeil :)

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva i s.. he.. popupblocker software har å gjøre i skjermkort drivere!? Det er jo som å ha en vaskemaskin du kan steike brød i :no: Vil de lage en popupblocker kunne de holdt den langt utenfor skjermkort driverne syns jeg! :thumbdown:

Dette er de gamle 56 driverene, ikke de nye som kommer veldig snart...

Popupblocker er en del av nView systemet som stører multisskjerm osv. Synes det passer veldig godt inn der jeg...

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/06/2004 : 15:27']
Noen som kan fortelle meg hva i s.. he.. popupblocker software har å gjøre i skjermkort drivere!? Det er jo som å ha en vaskemaskin du kan steike brød i  :no: Vil de lage en popupblocker kunne de holdt den langt utenfor skjermkort driverne syns jeg!  :thumbdown:

Dette er de gamle 56 driverene, ikke de nye som kommer veldig snart...

Popupblocker er en del av nView systemet som stører multisskjerm osv. Synes det passer veldig godt inn der jeg...

Det er de nyeste driverne som ligger ute da.. Ser ikke hvordan multiskjerm og popupblocker henger sammen jeg.

Lenke til kommentar
Det er de nyeste driverne som ligger ute da.. Ser ikke hvordan multiskjerm og popupblocker henger sammen jeg.

Multiskjerm programmet (funker på en skjerm og) bruker du til å bestemme hvordan du vil programmene skal komme opp på skjermene, kan få Outlook til å bare bruke den ene skjermen for eksempel, det er da ikke noe galt med at den også kan stoppe popup og... :no:

Synes dette er unødvendig klaging på nVidia

Dette er en god funksjon for de som ikke har installert XP SP2 eller en annen popup blokker enda

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nå klager man altså på popup-blocker

hva blir det neste ? klage på at ytelsen øker for mye ?

Lenke til kommentar

Er den blockeren enabled ved default? I så fall så er det ikkje noko fare med å ha den der. Er den derimot enabled så syns eg det er feil å putte det i ein skjermkortdrivar. Dei fleste som i det heile tatt oppdaterer sine drivarar har sikkert ein slik får før av eller har ikkje bruk for\vil ikkje ha.

Lenke til kommentar

Var ikke det jeg tenkte på da, de kan godt lage popup blockere, men er det vits å bundle den med skjermkort driveren? Den er jo diiger nok fra før av! Når jeg laster ned en driver ønsker jeg meg driveren, er jeg interessert i masse annet bs kan jeg laste det ned senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...