bandrex03 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Cheers...! Kjøpte meg en Siemens SX1 i går, etter min gamle T610 ikke klarte en runde boblebad Fet telefon, men det er noe som irriterer meg noe inn i helv*** Etter jeg tok av den plastgreia som beskytter en skjerm mot eventuelle riper/merker, ble jeg en smule overrasket. Skjermen så plutselig mye mere "skitten" ut, dvs. det ser ut som det ligger noe dritt mellom selve lcd skjermen og plastskjermen. Nærmeste jeg kommer å beskrive hvordan det ser ut er når man har pratet i en telefon, og det blir merker fra huden på skjermen. Det rare er når jeg festa plastbeskyttelsen på igjen, ble det bedre. Dette får ikke jeg helt til å klaffe. Har pusset skjermen, så det er ikke noe limrester el. liknende. Uansett, vil bare vite om dette skal være sånn... Ellers er det en konge av en telefon Endret 3. juni 2004 av bandrex03 Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det 'grumset' er et lag som beskytter mot riper. Er mulig å fjerne det, men anbefaler at du lar det være da det er særdeles vanskelig å få fjerna det skikkelig og det burde dessuten være meget kjekt å ha. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 venner deg til det. jeg legger ikke emrke til det i grunn... Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 jepp...leste noen andre tråder her som forklarte..ok, jeg venner meg til det...telefonen er for deilig til at jeg kan tillate meg å bry meg noe særlig Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå