ClawHammer Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 MSI sug max msi er noe dritt! ..... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Må bare si meg helt enig der, har ikke hatt no annet enn trøbbel med MSI kortet mitt. Fått nytt tre ganger ellerno sånt og greier. Aldri mer MSI Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 MSI kortet mitt liker ikke Audigy 2 kortet mitt, helt siden jeg stappa lydkortet mitt in crasher de fleste spill ganske ofte, det eneste som hjelper er å slå av lydkortet i spillet. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Alle som har problemer med hardware er skyld i det selv. Innrøm det, kløner! Lenke til kommentar
kenny Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjører A64 på et MSI HK, har også MSI skjermkort. Audigy 2 kortet mitt fungerer glimrende. Kjører linux da, kan være det. Har aldri, så lenge jeg har kjørt denne konfigurasjonen (4-5 mnd), hatt noen som helst systemfeil/krasj. Aner ikke hvorfor jeg svarte i denne tåplige tråden. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 MSI sug max msi er noe dritt! ..... Kvalitetssøppel... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette er vel til nøds gledesutbrudd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg