Carnifex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 George Bush drar til en barneskole for å snakke om krigen. Etter å ha snakket, sier han til barna at de kan spørre om hva de vil. En gutt rekker opp hånden, og George sier: Hva heter du? -Bob -Og hva er spørsmålet ditt, Bob? -Jeg har 3 spørsmål 1) Hvorfor invaderte USA Irak uten støtte fra FN? 2) Hvorfor er du presidenten hvis Al Gore fikk flere stemmer enn deg? og 3) Hva skjedde med Osama Bin Laden? Akkurat etter dette ringer det til friminutt. George Bush sier til barna at de skal fortsette etter pausen. Når friminuttet slutter, spør George: -Hvor var vi? Aah, det er sant, spørsmålsrunden. Ønsker noen å spørre meg om noe? En annen gutt rekker opp hånden. George peker på han og spør hva han heter. -Steve Og hva er spørsmålet ditt, Steve? -Jeg har 5 spørsmål. 1) Hvorfor invaderte USA Irak uten støtte fra FN? 2) Hvorfor er du president hvis Al Gore fikk flere stemmer enn deg? 3) Hva skjedde med Osama Bin Laden? 4) Hvorfor ringte det til friminutt 20 minutter før det pleier? og 5) Hvor er Bob? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det verste er sikkert at det er sant også Lenke til kommentar
Gene Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Genialt Der har vi Bush i et nøtteskall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå