Gå til innhold

Tittet litt på 7610 jeg. (bilder modem warning)

Anbefalte innlegg

Hei, et kontor i nærheten av der jeg jobber har fått inn de første Nokia 7610ene.

så da snek jeg meg ned og tok en titt (bilde tatt med 6600):

Og så testet jeg å bli tatt bilde av med 1 megapixel kamera:

Første inntrykket er at tlf er mer robust enn 6600, føles tynnere og slankere (noe den er og), men siden den er mye rettere i formen bekreftes det bare enda mer. Skjermen virker om mulig enda litt bedre enn på min 6600. De har helt identiske spesifikasjoner, så har det vært en forbedring her så har det vært i måten den er laget på.

Jeg savnet joysticken...den har navipad som på 6230 og jeg syntes jeg hele tiden trykket på tallet 1 isteden for nedover. 6600 synes jeg har en bedre løsning her. Anner ikke hvorfor de følte de måtte endre på dette.

MiniMC korte var lite og rart....og kanskje litt sært? Lurer på hvor billig de vil bli.

Jeg hadde planer om å hoppe over 7610..siden jeg har 6600 og utviklingen ikke har gått så langt...men..tja..da jeg holdt den i hånda frista den jo litt.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Relativt grei kvalitet på bildet da, sentrum var fint og fokusert men kantene var ikke så "jevne"...

Men bedre enn 6600 kameraet iallfall...

Jeg er nok enig i at 7610 er alt for lite nytt og jeg kan neppe påstå at r-mmc er noen fordel med tanke på størrelser pr. idag... (Man trenger jo litt minne)

Lenke til kommentar

Ja, jeg greide nesten ikke lukke kjeften da jeg så det bildet. (Ingen homofobiske tanker på :p)

Altså - DAMN DAMN DAMN det var bra kvalitet! Vurderer faktisk å bytte fra N6600en min. Kameraet der er jo faktisk ubrukelig, som hos alle andre 640-mobber. Bare synd med utseende og alt sånt. Har denne også BT, MMC, Symbian og alt det som N6600 har eller?

Lenke til kommentar
Ja, jeg greide nesten ikke lukke kjeften da jeg så det bildet. (Ingen homofobiske tanker på :p)

Altså - DAMN DAMN DAMN det var bra kvalitet! Vurderer faktisk å bytte fra N6600en min. Kameraet der er jo faktisk ubrukelig, som hos alle andre 640-mobber. Bare synd med utseende og alt sånt. Har denne også BT, MMC, Symbian og alt det som N6600 har eller?

Nei.

Denne mobilen bruker desverre RS-MMC. En ny type minnekort som ikke selges enda, som er mindre fysisk størrelse, som blir dyrere og som ikke vil ha like stor kapasitet.

Lenke til kommentar
Nei.

Denne mobilen bruker desverre RS-MMC. En ny type minnekort som ikke selges enda, som er mindre fysisk størrelse, som blir dyrere og som ikke vil ha like stor kapasitet.

Men, det følger med adapter så du kan bruke dem i 6600. :D

Lenke til kommentar
arehei: Alt det kommer jo etter hvert da.. Både tilgjengelighet og størrelse, selvfølgelig. :) Prisen vil nok også synke, og om en god stund blir mmc avleggs - og rs-mmc tar over. :)

kommer etterhvert ja..

alt kommer etterhvert.

mobilen kommer NÅ, men ikke minnekortene. derfor synes jeg de skulle ventet til f.eks. deres neste symbian-mobil før de gikk over til rs-mmc..

It's me sier:

Eneste fordelen med den mobilen er MP bilder, har ingen av symbianmulighetene som SX1/N6600 har.

Hva mener du med det? 7610 har jo symbian.

edit: okay, lov å glemme :p

Endret av arehei
Lenke til kommentar
It's me sier:
Eneste fordelen med den mobilen er MP bilder, har ingen av symbianmulighetene som SX1/N6600 har.

Hva mener du med det? 7610 har jo symbian.

Jeg mener at jeg glemte meg helt ;)

Glemte at det var en Symbian telefon, blandet med en annen.

Sammenlignet N6600 med N7610. Når man ser bort i fra utseende, er disse telefonene særdeles like.

Forskjellene er minnekortet og kameraet. Utenom dette er telefonene identiske.

Hvordan ligger de mot hverandre prismessig?

Jeg ville ikke byttet fra N6600 til 7610 (om jeg hadde hatt N6600), men 7610 er en bedre telefon en førstnevnte, så skal du ha ny bør man absolutt gå for 7610. Personlig er jeg veldig lite fan av det "jalladesignet", men det er opp til hver enkelt å bedømme.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...