Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ad-Aware Ad-Aware er en av de meste kjente programmene for å få fjernet snusk og rusk, det er helt gratis og veldig kjekt å ha. Alle har godt av å rydde opp nå og da. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Finnes en haug av slike programmer ja kunne vært morsomt med en test... finne en maskin.. trykke vilt.. ta et image og så se hvem av de som greier å fjerne mest/alt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis dere kunne skrive litt om spybot også, så er jeg fornøyd, da jeg generellt liker det programmet mye bedre enn ad-aware. Raskere, flere funksjoner og oppdateres oftere Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bruker begge .. de suplerer hverandre! Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 bruker begge jeg å egentlig. men trenger det nesten ikke siden at jeg aldri får noe særlig med spyware her. men like greit å bare ha de her allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå