superman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) ...AOpen MVP Player, som vi tipper står for "Music Video Player". "Aopen Music Video Player Player" Prisen var jo ikke så galen... Edit: Hmm...var det ikke med harddisk? Koster jo litt i tillegg å kjøpe den. Endret 3. juni 2004 av superman Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hadde den greia hatt mulighet for å bruke 3,5" harddisker samt mulighet for å laste inn nye kodeker (som enkelte mp3-spillere har) - da kunnet den blitt en slager.... Sånn som deter nå så er det bare en fancy gadget... Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har hatt en 2 KISS'er og skal aldri ha det igjen. helt utrolig med funksjoner men møkkadårlig lyd og bilde kvalitet dårlig brukerservice også(de brukte 2 månder på å sende meg en ny en fra danmark, og da fikk jeg feil modell ) skal man ha en god dvdspiller med mulighet for divx ville jeg ha sett på Philips sin DVD737 Aopen kommer sikkert etter en stund til å levere en oppgradert utgave med mulighet for divx. i mellomtiden kan vi strekke ut kabel mellom pc'en og tv\forsterker eller konvertere fra avi til mpeg og putte det i en dvdspiller Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Aopen kommer sikkert etter en stund til å levere en oppgradert utgave med mulighet for divx.i mellomtiden kan vi strekke ut kabel mellom pc'en og tv\forsterker eller konvertere fra avi til mpeg og putte det i en dvdspiller Eller kjøpe en xbox å få alt i en boks Lenke til kommentar
erlber Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vil bare anbefale den nye spilleren min til folk: Asono dvdx 70 Spiller alt av divx, xvid, uten å klage. Spoler i divxfilmer, uten at en er nødt til å vente på at det synker seg igjen (som de fleste andre spillere gjør) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå