Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvordan lage en dedicated server med 1,6? Har gjort det med steam og satt den på internett men det sto kun lan ipen min i en rute der, di som holder på med det vet sikkert va jeg mener? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du åpner steam, trykker på games og velger dedicated server. Lenke til kommentar
Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Les va jeg skrev en gang til ffs Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg ville også prøve å lage en dedicated server, når jeg har instillt forskjellige ting, må jeg da ha den ruten oppe, mens jeg spiller? Vet ikke så mye om dedicated server..... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du kan finne ip'en du skal bruke på www.whatsmyip.dk eller no. Men det er ikke sikkert dette virker. Du må åpne portene på routern din først. Det får du spør om på Internett og Nettverk forumet hvis du ikke vet hvordan du skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå