danfredr Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei. Vi har prosjekt på skola. I prosjektet så skal vi filme biltref på heia, så jeg trenger et bra og ikke alt får vanskelig redigerings program. Trenger slik at det blir en son svart linie dær det står Navn på persjoner man intervjuer, og noen efekter son at den glir og fæder in på kjermen, og det samme når den fårsvinner. Og så skal vi ha rulletext på slutten med navn på alle som var med på den og et lite vindu på siden av rulle texten dær det viser feil opptak. Det haster, den skal være ferdig i siste uka på skola plus at jeg må få tak i det også. Noen som kan tipse meg om noen greie slike programmer da ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) windows moviemaker2 eller pinnacle studio førstnevnte er graits, nr 2 koster vel 600 eller noe slikt vet ikke om du trenger premiere eller ett annet dyrt program for å få tekst + video i lite vindu. Går teksten over bakgrunnen går pinnacle greit Endret 3. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Windows moviemaker følger med windows. Ligger vell på programs-->accessories Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ja jeg vet, Jeg skal laste ned MM2 nå... så skal jeg se Tusen takk får greie svar og så fort ! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Og trenger du noe mer avansert, men ikke har lyst til å betale noe, kan du jo laste ned Ulead VideoStudio 8 - 30 dagers trial. 30 dager rekker vel til skoleslutt og vel så det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eller adobe premiere i 30 dager! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men med Adobe Premiere vil jo de 30 dagene gå med til å lære å bruke programmet... Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Premiere er da ikke så vanskelig å lære som folk skal ha det til? For å komme lett i gang og forstå de viktigste funksjonene, så finnes det også mengder av guider om Premiere på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå