knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Synes også synd på dem siden "dama" viste seg å ha penis... Tenk deg det da! Du kliner litt, klår litt og finner noe du ikke har lyst til å finne brrrr. Ja, æææææsj. Sååå ekkelt! Hviiiin! Så du ville ikke funnet en penis sittende på tilsynelatende dame? jaja, det er sikkert greit å være bi Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det er meget greit det skal jeg si deg... Ja, hvis man tenker uten standar fordomer så er det jo større sansynelighet at du får med noen hjem når du liker gutter og jenter enn jeg som bare liker damer. Men for meg så er shemales osv off limits og kan bare ikke forestille meg slike ting som miriam saken. Hadde jeg vært en av de gutta som holdt på med dama så hadde jeg fått nella. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tror jeg hadde blitt mer sjokkert over å finne en penis på en dame, men så hadde jeg sikkert falt sammen av latter etterpå Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Tror jeg hadde begynt å skrike jeg , så mye hormoner og følelser osv også full stopp? nei hadde blitt alvorlig deprimert da ja. Fint at noen ser humoren i slike tilfeller. Tror ikke jeg hadde klart det. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Topic? Ja, jeg tror vi skal holde oss til topicen jeg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Topic? Sporet litt av ja, unskyld Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Så du ville ikke funnet en penis sittende på tilsynelatende dame? jaja, det er sikkert greit å være bi Det er godt mulig jeg ville funnet en penis på "tilsynelatende dame", jo. Det tror jeg faktisk du også hadde klart. Bifil er jeg nok ikke, sukkerklumpen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Transseksuelle er som kinderegg, du får både mystisk innpakning, overraskelse og leke. :] Endret 11. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 "Jammen..det blir jo tre på en gang, det går jo ikke." Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 "Ordet Gud kommer av ordet Goter som igjen kommer av ordet Geit. Goterne var folket som holdt geiter og ble derfor kalt Gotere." Haha. Så feil, Så feil, Ordet "Goth" var betegnelsen på barbariske Germanske stammer (gotherne) som før middelalderen kjørte roma i senk og skapte kaos. Senere ble "gotisk" brukt som en betegnelse på en stilperiode som varte fra 1200- til 1500-tallet, kjennetegnet med spissbuer, ruvende katedraler og ikke minst spisse sko, som dagens gotikere har en forkjærlighet for. (Opprinnelig ble gotisk brukt nedsettende av italienerne om "barbarisk" arkitektur) Typisk for denne perioden var også ridderromanene og trubadurdiktningen med sine temaer om høvisk kjærlighet, mytiske monstre og magi, og tragiske kjærlighetshistorier. tenker den satt jeg (kanjse en ide å tenke over ting før du sier noe dumt om andre...) ?! Fy faen, en med øynene og hjernen på rett plass gitt. Sjekk innlegget før mitt du. "Satt" skikkelig den der ja, smarten. ^^ Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Akkurat som jeg tenkte. Ingen argumenter for at menn ikke kan bruke sminke, bare at "det er ekkelt". Åhå, lover betyr selvsagt jævlig mye mer. Forresten, du synes vel at gutter med sminke er fint? Og igjen, ingen argumenter, bare at "det er ekkelt" "det sømmer seg ikke" og klassikern "gutter skal ikke bruke sminke, det er homofilt". Ærligtalt, HVA er problemet med at gutter bruker sminke? faktum er at det ikke er noe problem, men at kjønnsrollene sier at deter ett problem og at det er feil. Hvorvidt jeg synes gutter med sminke er fint eller ei er revnende likegyldig og har ingenting med saken å gjøre. Jaja, bare smør deg inn du, bryr meg svært lite. Og igjen, ingen argumenter, bare at "det er ekkelt" "det sømmer seg ikke" og klassikern "gutter skal ikke bruke sminke, det er homofilt". Eh, "ingen" argumenter faktisk. "Det sømmer seg ikke" og "gutter skal ikke bruke sminke, det er homofilt" er det faen ikke noen som har skrevet siden den første der. Du er så fantastisk til å motargumentere gitt. PS, ikke gidd å quote meg engang, jeg driter i den patetiske roinga di. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 jeg gir totalt faen i akkurat det. en kan gå i goth klesstilen, høre på gothisk musikk osv. og det gjør en ikke til en gother. en kan også gå i rosa topp, ha langt blondt hår. det gjør deg automatisk ikke til en bimbo. greitt nok at klær og musikk kan være en peikepinne på om en er bimbo eller goth eller hva faen en vil. Personlig lider jeg av depresjoner, er bifil, liker å gå i mørke/sorte klær (tidløs farge), er ateist Jeg er like bekvemm med klassisk musikk som jeg er med black metal. men jeg er ikke goth. iallefall ikke etter de standardene som samfunnet setter som gother. Jeg er komfertabel ved å være meg selv. alså gå i de klærne jeg vil. høre på den musikken som jeg selv vil. være med de personene jeg selv vil. det som er med gothere, og dette er ikke vondt mot gothere eller noen andre som føler de har en gruppetilhørlighet, er at gothere er en gruppe. De samlest og går i samme type klær, hører på samme type musikk. Dette er i og for seg greitt nok, men mange har nok en annen agenda bak "gruppemedlemskapet" sitt. det er at de har lyst til å forsvinne i mengden eller kanskje få oppmerksomhet mot seg selv. Det kan også være at de har dårlig selvbilde og derfor oppsøker et miljø som de tror har samme probleme som seg selv og derfor kan hjelpe dem. Dette gjelder alle gruppene, om det så er gothere, bimboer, teknoheads osv. Det er en forsvarsmekanisme. En ulempe med dette er at folk kan tro det er uakseptabelt å høre på annen musikk, eller kle seg i andre klær enn de i gruppen, og derved så gjør de som resten av gruppen. Selv om klær og musikk kan være en peikepinn på personen, så kan sannheten være noe helt forskjellig. en gother kan like aqua, og en "bimbo" kan like cradle of filth. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) de folka jeg snakka om et par poster lenger opp var de i arendal da.. og de er generelt latterlige.. ca.. ikke alle.. men en del av de. for oss som kler oss i mørke klær, synes metall er kult å høre på og eier et naglehalsbånd og et par belter så er det litt kjipt å hver gang du møter en ny person få høre: øøøh.. er du sånn satanist eller no du? :mongosmiley: hvis man da sier nei, så skjønner de liksom ikke det.. enda bedre er det jo hvis man stiller i skolejentekostyme (en litt mørk utgave), da kan du jo ikke være riktig i hodet.. jeg må visst finne meg en ny by og bo i.. for denne herre funker ikke lenger! og til sist! best av alt var for et par år siden, når gothstilen var skikkelig inn og H&M hadde sorte, rosa og lyseblå naglebelter, så kom ei chick ( typisk ikledd siste mote) bort til meg i byen og lurte på hvor jeg hadde kjøpt de kulekule naglene mine hen.. omg jeg sklir så ut av tråden!! =/ mote suger! uansett hva som er på mote. og jeg er enig i at goth var veldig inn for en stund siden. men flesteparten av de som da ble litt goth gikk over til lyserosa når det kom på mote igjen etterpå.. ev. beige.. også tror jeg mange lider av mangel på noe å kalle seg selv..derfor kaller de seg goth liksom.. fordi det er så kult og sånn.. selv om de bare vil være litt skumle og få litt oppmerksomhet. makan jeg suger i å komme til poenger.. det jeg hadde forsvant inni her et sted. nå må jeg visst gå å hente hunken min på bussen.. OMG liksom... liksom sklir ut ass... liksom.... på ein måde. Endret 16. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå