DDDD Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hovedpersonen i en tv serie på tv 3 ( det var tv3 ikkesant?? ) som er mann men har silikon og det er noe alà ungkaren eller ungkarskvinnen bare at de mennene tror hu er dame mens hu er egentlig mann.. Ja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hovedpersonen i en tv serie på tv 3 ( det var tv3 ikkesant?? ) som er mann men har silikon og det er noe alà ungkaren eller ungkarskvinnen bare at de mennene tror hu er dame mens hu er egentlig mann.. Piuuuh! Slitsom setning Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hovedpersonen i en tv serie på tv 3 ( det var tv3 ikkesant?? ) som er mann men har silikon og det er noe alà ungkaren eller ungkarskvinnen bare at de mennene tror hu er dame mens hu er egentlig mann.. Piuuuh! Slitsom setning hehe, punktum er en fin båt Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (At en gutt ser bedre ut med sminke enn uten kunne jeg egentlig ikke brydd meg så mye mindre om) var bare for å få frem at noen faktisk passer med det... (selv om jeg tviler på at det er noen her som er enig med det da...) Som "hun" derre Miriam mener du? Hvem? Hovedpersonen i en tv serie på tv 3 ( det var tv3 ikkesant?? ) som er mann men har silikon og det er noe alà ungkaren eller ungkarskvinnen bare at de mennene tror hu er dame mens hu er egentlig mann.. ååja, men da skjønner jeg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) He he he det tok jo bar en bitte liten stund, tenk de stakkarne der som klådde og klinte og ble forelsket i "dama" da Er dette med å være deppa no som hører med til dette med gith styret?. Har jo lest en del om dette emnet nå og for meg så ser det ut som om det med goth er en gruppering som er litt mystiske og er ganske så romantiske. Det som kalles gotisk arkitektur er også rimelig spennende og pent etter min smak. Men det var dette med deppa greiene jeg ikke får til å skjønne...? Off topic: Razorbladekiss og anette87, er det bilder av dere i avataren? bare lurte Endret 10. juni 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 He he he det tok jo bar en bitte liten stund, tenk de stakkarne der som klådde og klinte og ble forelsket i "dama" da Hvorfor er det synd i dem, egentlig? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Off topic: Razorbladekiss og anette87, er det bilder av dere i avataren? bare lurte ja det er oss Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 He he he det tok jo bar en bitte liten stund, tenk de stakkarne der som klådde og klinte og ble forelsket i "dama" da Hvorfor er det synd i dem, egentlig? Det er synd på dem siden de var så tanketomme at de ble med på en reality serie.... Dette konseptet har jo blitt kjørt i andre land for ca 1 år siden og det ble jo litt oppstuss over dette. Synes også synd på dem siden "dama" viste seg å ha penis... Tenk deg det da! Du kliner litt, klår litt og finner noe du ikke har lyst til å finne brrrr. ja det er oss Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Litt mer on-topic: http://home.no.net/damber/gothic/gothsub.html Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Synes også synd på dem siden "dama" viste seg å ha penis... Tenk deg det da! Du kliner litt, klår litt og finner noe du ikke har lyst til å finne brrrr. Ja, æææææsj. Sååå ekkelt! Hviiiin! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Akkurat som jeg tenkte. Ingen argumenter for at menn ikke kan bruke sminke, bare at "det er ekkelt". Åhå, lover betyr selvsagt jævlig mye mer. Forresten, du synes vel at gutter med sminke er fint? Og igjen, ingen argumenter, bare at "det er ekkelt" "det sømmer seg ikke" og klassikern "gutter skal ikke bruke sminke, det er homofilt". Ærligtalt, HVA er problemet med at gutter bruker sminke? faktum er at det ikke er noe problem, men at kjønnsrollene sier at deter ett problem og at det er feil. Hvorvidt jeg synes gutter med sminke er fint eller ei er revnende likegyldig og har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Synes også synd på dem siden "dama" viste seg å ha penis... Tenk deg det da! Du kliner litt, klår litt og finner noe du ikke har lyst til å finne brrrr. Ja, æææææsj. Sååå ekkelt! Hviiiin! Helt utrolig hvor mye leven en enkelt liten penis kan lage. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) skjønner ikke problemet.. har ikke gutter penis selv kanskje? er den så veldig ekkel og skummel? personlig synes jeg ikke den er veldig sexy og koselig heller.. men ekkel er den da ikke. skjønner jo at man kanskje ikke vil tafse på en annen manns penis hvis man har en selv (med unntak av dem som liker det) men når man blir med på realityshows må man regne med det meste! btw,. gothere er litt søte noenganger.. bare for å holde meg ontopic;) Endret 11. juni 2004 av PeNtA Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 jeg synes peniser er sexye og koselig å tafse på Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg synes peniser er sexye og koselig å tafse på *rawr* det er kanskje litt koselig å tafse ja.. enig der.. men utseendet er ikke spess sexy synes jeg.. har fått høre det før, så jeg regner med at noen kommer til å klage nå, men sorry! peniser er ikke sexye i mine øyne. =/ gutter i boxer derimot! oh mama! gothere i boxere! sikkert stas! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 ja, men det må være stram boxer, ikke sånn slafsebokser hvor alt henger og dingler. NAM, stram gutterumpe i bjørn borg boxer! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 jeg synes peniser er sexye og koselig å tafse på *rawr* det er kanskje litt koselig å tafse ja.. enig der.. men utseendet er ikke spess sexy synes jeg.. har fått høre det før, så jeg regner med at noen kommer til å klage nå, men sorry! peniser er ikke sexye i mine øyne. =/ gutter i boxer derimot! oh mama! gothere i boxere! sikkert stas! Denne fyren sitter faktisk i boxer nå. Men jeg hører ingen Penta som skraper febrilsk på døren og vil inn? hohoho! hva? ikke? aw man!! jeg som prøver så hardt jeg kan herfra jobb! men den må være stram ja.. kanskje det er det som er problemet? boxeren din er ikke stram nok? og gutter med strutterompe! yeah baby yeah! hunken min har nice arse! *glede seg til å dra hjem å tafse på rompestompen* hoho! men en ting som er litt kjipt med dissa gotherene, er at de skal være så sure hele tiden. det synes jeg ikke noe om. 90% av de sortkledde i arendal går bare rundt og ser sinte ut, sammtidig som de banner og blyser og skremmer gamle dager=P ev. står frem i avisa som ekte satanister som tar med damene på date på kirkegården.. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Gother jenter i kilt er minst like sexy som gother gutter i boxer Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) "Ordet Gud kommer av ordet Goter som igjen kommer av ordet Geit. Goterne var folket som holdt geiter og ble derfor kalt Gotere." Haha. Så feil, Så feil, Ordet "Goth" var betegnelsen på barbariske Germanske stammer (gotherne) som før middelalderen kjørte roma i senk og skapte kaos. Senere ble "gotisk" brukt som en betegnelse på en stilperiode som varte fra 1200- til 1500-tallet, kjennetegnet med spissbuer, ruvende katedraler og ikke minst spisse sko, som dagens gotikere har en forkjærlighet for. (Opprinnelig ble gotisk brukt nedsettende av italienerne om "barbarisk" arkitektur) Typisk for denne perioden var også ridderromanene og trubadurdiktningen med sine temaer om høvisk kjærlighet, mytiske monstre og magi, og tragiske kjærlighetshistorier. tenker den satt jeg (kanjse en ide å tenke over ting før du sier noe dumt om andre...) Endret 11. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå