darkness| Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er egentlig ganske interessant å se hvordan mennesker til stadighet prøver å være mest mulig "normal", samtidig som de prøver å skille seg ut. Bare se på meg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 For all del, jeg respekterer alle stiler og mener folk skal få kle seg som de vil så lenge de liker det selv. Jeg var bare nysgjerrig på hva som er fint med goter-stilen ettersom jeg ikke finner den fin selv. Derimot, hvis folk liker det så skal de for all del få kle seg slik. Folk er forskjellige, og jeg uttrykte meg kanskje litt uklart der. Beklager isåfall. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som fører "arbeidsklær stilen" hører på det meste av musikk, er rimelig tolerang ovenfor andre og har en sunn dose med fordommer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Goth done good, og da mener jeg litt mer "skikkelig" enn punk rock wannabe med 1000 piercings og 2 tonn hvitmaling i fjeset er meget attraktivt.. Goth jenter med langt svart hår, og fiiine svarte kjoler...er det noe bedre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 MrLee: Det er rett og slett svært vakkert! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Goth jenter med langt svart hår, og fiiine svarte kjoler...er det noe bedre? Ikkje for å ta ifra snowdog kommentaren her men: Goth jenter med langt svart hår, uten fiiine svarte kjoler må jo vere bedre? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Goth er greit. Hva synes dere om gangstasitlen? Wu tang bukse i størrelse 50.. 10 forsellige gullkjeder? Jeg ser ivertfall likt på det som på gothere. Ja jeg hører på metal ja jeg har et svært naglbånd som jeg pleier å gå med ja jeg har et par 'svarte' klesplagg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Goth er greit.Hva synes dere om gangstasitlen? Wu tang bukse i størrelse 50.. 10 forsellige gullkjeder? Jeg ser ivertfall likt på det som på gothere. Ja jeg hører på metal ja jeg har et svært naglbånd som jeg pleier å gå med ja jeg har et par 'svarte' klesplagg. Og mannen kaller seg homeboy? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Personlig så syns jeg piercinger er vanvittig sexy SÅ enig, men det finnes grenser... Kommer det ei med ørten piercinger i trynet blir det bare guff, men 2-3 er bare kult hvis det er på de rette stedene og er gjort riktig MAO ikke sånn pistol nesering :S Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Goth er greit.Hva synes dere om gangstasitlen? Wu tang bukse i størrelse 50.. 10 forsellige gullkjeder? Jeg ser ivertfall likt på det som på gothere. Ja jeg hører på metal ja jeg har et svært naglbånd som jeg pleier å gå med ja jeg har et par 'svarte' klesplagg. Og mannen kaller seg homeboy? Da kan du jo lure Kansje han er gangsta-goth Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Enkelt og greit: "Thou art what thou willt" Det er goth. Endret 5. juni 2004 av Alastor Lenke til kommentar
quack Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Åssen vil folk karakterisere Goth-musikken? Theater of Tragedy feks. har mye mørk vokal, så høy kvinnevokal. Er Therion goth? Er det bare meg eller er det litt vanskelig å skille mellom goth og feks death metal/anna mørk metal? Hva med My Dying Bride? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Etter å ha lest litt her så lurer jeg på om hva slaks musikk hører jeg på? sjanger mener jeg. Hører på: Metallica. Ramstein. Nightwish. Og det meste av radio musikk som har fengende rytmer og hjernedød tekst Jeg snes det er trist at folk som hører mye på en bestemt musikk sjanger bare må kle seg ut som et hallowen fesjå bar efor å vise oss andre at han/hun hører på "skummel" musikk? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vel... du hører på metal/hard rock, industrial metal og finsk jalla metal med et "folk" preg. I tillegg hører du også på pop, så tja... 2 kvalitetsband og ett dårlig er jo ikke gale Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vel... du hører på metal/hard rock, industrial metal og finsk jalla metal med et "folk" preg. I tillegg hører du også på pop, så tja... 2 kvalitetsband og ett dårlig er jo ikke gale hmm liker finsk jalla metal ok da burde jeg kle meg i sort? hmmm bytte ut hele garderoben, nei tror ikke det nei må da kunne kle seg normalt og høre slik musikk. Kanskje det er mange ger som kler seg "skummelt" pga de hører på mørk mørk sort metall? Vet dere hvorfor vi ikke ser så mange gother og satanister på dagen? Det er forde de ikke tørr gå ut om dagen....Med de klærne :) Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Goth er greit.Hva synes dere om gangstasitlen? Wu tang bukse i størrelse 50.. 10 forsellige gullkjeder? Jeg ser ivertfall likt på det som på gothere. Ja jeg hører på metal ja jeg har et svært naglbånd som jeg pleier å gå med ja jeg har et par 'svarte' klesplagg. Og mannen kaller seg homeboy? Da kan du jo lure Kansje han er gangsta-goth Homeboy^^Hva er galt i å gå med gangstaklær, og samtidig være sminket?neida.. Homeboy er ment ironisk..Men hadde det vært galt å gå med naglebånd og 50 cent kjede? Er Goth værre en gangsta? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva er "normalt"? Det er et deffinisjons spørsmål. Vi har kanskje ikke lik oppfattning av hva som er normalt tenker jeg , for meg er normal bekledning klær som er kjøpt i disse kjede butikkene ala Jack & Jones osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå