Chosiso Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg syns de som er Goth ser helt tåpelig ut! Er en på skolen min som er Goth, og han ser for j***** ut! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Mja, da har du ganske bredt sammenligningsgrunnlag. "En på skolen min er innvandrer, og han stjeler. Derfor stjeler alle innvandrere." Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg lurer egentlig på hva det er med folk og frykt for det som er annerledes enn det de selv er eller er vant med. Det burde forresten understrekes at en klesstil ikke gjør deg til en annerledes person. En klesstil gjenspeiler som oftest personligheten. Du har selvfølgelig også personer som kler seg sånn og sånn for å se tøff ut, men det er som med alle andre ting, man kan ikke skjære alt og alle over en kam. Jeg kan være enig med at noen gotere ser litt tåpelige ut, men jeg synes også at en del av den gotiske kulturen er svært vakker. At noen velger å "samle seg i en liten gruppe", ser jeg ikke noe negativt i. Som Snowdog nevnte så gir slikt samhold. Folk som faller utenfor pga at andre er så trangsynt, overfladiske og redd for ting som faller utenfor normalen, gjør kanskje at det føles trygt å ha et miljø hvor man kan føle seg akseptert i. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Når det gjelder sånne "outcasts" så havner de fint i andre miljøer også. Har møtt sånne som er redd omverdnen og havner i gothiske miljøer eller nazi miljøer. Faktisk så vet eg om en som prøve å henge med oss "kule hiphopere" i byn så ble han helt avvist fordi han var helt rar mens eg snakket mye med han og greier men tror ikke dere han havnet i nazi miljøet da. Haha ganske morsomt samtidig som det er trist. Har snakket med han etter at han ble nazi og han har forandret seg en del. Merker at de naziene ikke er mere enn redde folk som har samlet seg sammen og har funnet ut at de skal hate utlendinger. Litt rart når han sa til meg at han ikke hadde noe imot latinske folk fordi de var så være det ariske folk og at det var mange ny nazister i chile. Anyways tror det stemmer en del at mange "gothere" er folk som er litt "spesielle" untatt penta da jammen babe! jeg erke gother=P jeg bare kler meg i mørke klær.. det erke samme tingen! jeg er nok mer metaltøs enn gother.. jeg går ikke rundt og vil ta livet av meg jeg smiler og ler massevis hver eneste dag jeg ser poritivt på det meste jeg er egentlig ganske gla i verden jeg har ikke for høy BMI og for lite korsett (selvom jeg har et korsett) dessuten hører jeg på listepop og rap i tillegg til div metall og jeg er ikke spesielt rar! er jeg vel? men!! jeg er på darkdate!! hahaha! det er det festlig der! alle de skumleskumle folka med de onde onde dikta i profilen sin! wohoo! let me in!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hmmm da er du "goth" wannabe? tuller. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) hmmm da er du "goth" wannabe? tuller. u got me there! når jeg var mindre så ville jeg gjerne være goth.. men så skjerpa jeg meg.. og fant ut at det var bare lame, så da ble jeg..ehm.. no annet i stedet. og det funker veldig bra for meg. jeg er forresten den lykkelige eier av en knallrosa kjole med blomster på .. og en hvit tynn genser=P omg! jeg er en tøs! og hvis det ikke var ikke så skal hunken min absolutt ha meg til å kjøpe en slik babete linbukse som er så i vinden for tiden=P Endret 4. juni 2004 av PeNtA Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 og hvis det ikke var ikke så skal hunken min absolutt ha meg til å kjøpe en slik babete linbukse som er så i vinden for tiden=P De er überdigg å ha på seg Du får jo de i svart og Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 og hvis det ikke var ikke så skal hunken min absolutt ha meg til å kjøpe en slik babete linbukse som er så i vinden for tiden=P De er überdigg å ha på seg Du får jo de i svart og I svart? har du begynt å banne? Det skal vere kvitt eller lyst...slik at en kan sjå igjennom! Lærer doke ingenting lenger på skulen? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 og hvis det ikke var ikke så skal hunken min absolutt ha meg til å kjøpe en slik babete linbukse som er så i vinden for tiden=P De er überdigg å ha på seg Du får jo de i svart og I svart? har du begynt å banne? Det skal vere kvitt eller lyst...slik at en kan sjå igjennom! Lærer doke ingenting lenger på skulen? jeg prøvde en i sort og en i hvitt. den hvite var selvfølgelig gjennomsiktig.. gjett hvem som likte den hvite best liksom... men jeg må nok gå for en i sort asså.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Ja, for da blir du mest skummel... neida.. bare kødder jeg... Endret 4. juni 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det komiske er jo faktisk at det var ett bilde som utløste heile den tråden her... Var vel mest kommentaren min som folk merkelig nok reagerte så sykt på Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, for da blir du mest skummel... neida.. bare kødder jeg... jeg er en skummel MOFO asså! bare så du vet det! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det komiske er jo faktisk at det var ett bilde som utløste heile den tråden her... Var vel mest kommentaren min som folk merkelig nok reagerte så sykt på Nja kommentaren var jo utløst av bilde. Uansett..kunne ikkje skjønne kommentaren ut ifra det bildet iallefall Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg synes det er teit å gå med svart bare fordi du hører på svart musikk. Jeg hører på mye sånt jeg også, likevel går jeg med rosa og har ikke planlagt å gå med svart foreløpig. Så synes jeg det er så teit at de føler seg så spesielle og unike; de er de eneste som har funnet ordentlig musikk, de eneste som er smarte nok til å forstå den og alle andre kan bare holde til helvetes kjeft. Sinnsykt overlegen holdning. MØKKAMENN (og -kvinner) Endret 4. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Goter er teit, og goter-jenter er teite. Ok,hvorfor? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg synes det er teit å gå med svart bare fordi du hører på svart musikk. Jeg hører på mye sånt jeg også, likevel går jeg med rosa og har ikke planlagt å gå med svart foreløpig. Så synes jeg det er så teit at de føler seg så spesielle og unike; de er de eneste som har funnet ordentlig musikk, de eneste som er smarte nok til å forstå den og alle andre kan bare holde til helvetes kjeft. Sinnsykt overlegen holdning. MØKKAMENN (og -kvinner) Vel.. personlig liker jeg ikke fargen rosa så godt. Det kan være søtt til noe, men for mye rosa er litt.. hm.. ja, du vet. Uansett. At de tror de er bedre enn alle andre har kanskje med at du har fått feil inntrykk av gothere pga wannabes. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Syns rødt og rosa er fint på jenter jeg. Frenchie: var sagt litt spøkefullt.. jeg skjønner bare ikke vitsen med goter-stilen... oki? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Rødt kan jeg like! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Frenchie: var sagt litt spøkefullt.. jeg skjønner bare ikke vitsen med goter-stilen... oki? Hva er "vitsen" med andre stiler, da? Hippie-stil, vestkant-soss-stil, rockabilly-stil, kristen-kordame-stil, yo-tryne-stil, etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå