pabelo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 http://www.imdb.com/title/tt0365748/ Shaun er sammen med Liz, men hun orker ikke det vanelige kjedelige livet sammen med Shaun så hun går fra han like før de har 3 års jub. Han blir skikkelig knekt, og drikker seg sørpe. Mange folk har pluttselig blitt Zombier og de prøver å få med seg flest mulig. derfor starter han og kompisen Ed med å drepe zombier med Cricet balltre=D Dette er en komedie med litt skvett elementer. På sitt dårligste er denne filmen bra underholdning, men på sitt beste er den helt utrolig. Det er ikke noe utgivelses dato for denne filmen i Norge enda, derfor anbefaler jeg alle sterkt å bestille den fra play.com eller cd-wow.com når den kommer ut. 10/10 ! Lenke til kommentar
farke Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shaun Of The Dead har norgespremiere en gang i september. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 I september??! Gikk jo på kino i london i påsken når jeg var der.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tears of the sun gikk i usa 1 år før den kom til norge Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det rart folk skaffer seg piratkopier av filmer da? Greit at en er en måned eller 2 etter, men ett halvt år eller mer er for mye. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 *Elsker zombiefilmer* Like god som Dawn of the dead ? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shaun of the Dead er mer komedie vil jeg tro. Noen som har sett den nye Dawn of the Dead forresten? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shaun of the Dead er mer komedie vil jeg tro. Noen som har sett den nye Dawn of the Dead forresten? Nei. Men, *gleder seg* (litt) Visste dere at Hideo Kojima er fan av filmen ? Hideo Kojima. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shaun of the Dead er mer komedie vil jeg tro. Noen som har sett den nye Dawn of the Dead forresten? Jepp, bra film synes jeg. Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kem e han hideo japsen du snakker om?? ork å vite slikt... Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg mener at Shaun Of The Dead er endel bedre enn Dawn Of The Dead, mye fordi Shaun er spesilell i forhold til Dawn. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kem e han hideo japsen du snakker om?? ork å vite slikt... Siden du høres ut som en giddalaus unge burde du egentlig ta deg bryet å finne det ut selv. Kojima san er visepresident i spill selskapet Konami og "hoved" mannen bak spill som Metal Gear (2) , Metal Gear Solid 1 , 2 , 3 , Zone of the Enders 1,2,3 , Metal Gear Acid, Boktai (?!!) , Policeonaouts (feil stavelse) og snatcher. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg mener at Shaun Of The Dead er endel bedre enn Dawn Of The Dead, mye fordi Shaun er spesilell i forhold til Dawn. Syns du virkelig ikke Dawn of the dead er spesiell ? Zombier på dagtid ikke natt. Zombier på kjøpesenter ikke gudsforlatt hus ute i en stor skog. Helter som dør. Geniale og ikke overgjorte zombier. En film som er laget med pur iver for å underholde og gir en spessiell følelse når du ser den. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ..du er klar over at det er en nyverson av Dawn of the Living Dead ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ..du er klar over at det er en nyverson av Dawn of the Living Dead ? Nei. Dawn of the dead er en ny versjon av Dawn of the Dead. Skjønner virkelig ikke poenget ditt, men men. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) ..du er klar over at det er en nyverson av Dawn of the Living Dead ? Nei. Dawn of the dead er en ny versjon av Dawn of the Dead. Skjønner virkelig ikke poenget ditt, men men. Når du først skal være så skråsikker på noe ... bår du skjekke ordentelig etter ... les lenger ned på den imdb siden... Also Known As: Dawn of the Living Dead (1978) Zombi (1978) (Italy) Zombie: Dawn of the Dead (1978) Zombies (1978) Og Dawn of the living dead er navnet den ble gitt ut under i europa. Endret 4. juni 2004 av pabelo Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Bare for å få ting rett her. Dawn of the Dead som kommer på kino etterhvert er en nyinnspilling av Romeros gode gamle klassiker fra 78. Som er film nr. 2 Living dead-trilogien. Er alle enige nå? Endret 4. juni 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når du først skal være så skråsikker på noe ... bår du skjekke ordentelig etter ... les lenger ned på den imdb siden... Also Known As: Dawn of the Living Dead (1978) Zombi (1978) (Italy) Zombie: Dawn of the Dead (1978) Zombies (1978) Og Dawn of the living dead er navnet den ble gitt ut under i europa. Ja. Jeg er svært klar over det pabelo. Dog er det svært liten vits å komme å nevne andre navn på filmen når vi her har omtalt den som "Dawn Of the Dead" Er som å begynne å omtale en person som hele livet har blitt kalt f.eks. Ole, fullt navn Ole Kristian, for Kristian uten å nevne noe mer. Enkelt å forvirre. Orginale navnet var "Dawn Of The Dead" derfor velger jeg å omtale den som en nyinnspilling av "Dawn Of The Dead" og ikke "Dawn Of The Living Dead" ettersom dette er en Europeisk "version" som mye mulig er blitt litt forandret gjennom sensuren. Gromle, Jada. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja. Jeg er svært klar over det pabelo. Dog er det svært liten vits å komme å nevne andre navn på filmen når vi her har omtalt den som "Dawn Of the Dead" Er som å begynne å omtale en person som hele livet har blitt kalt f.eks. Ole, fullt navn Ole Kristian, for Kristian uten å nevne noe mer. Enkelt å forvirre. Orginale navnet var "Dawn Of The Dead" derfor velger jeg å omtale den som en nyinnspilling av "Dawn Of The Dead" og ikke "Dawn Of The Living Dead" Jeg husker den som Dawn Of The Living Dead fordi det er den tittelen jeg så den under. Du kommer med : << Nei. Dawn of the dead er en ny versjon av Dawn of the Dead. Skjønner virkelig ikke poenget ditt, men men. >> Da må jeg få si at den kom ut i Norge under det navnet uten at du skal starte å si at det er feil. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja. Jeg er svært klar over det pabelo. Dog er det svært liten vits å komme å nevne andre navn på filmen når vi her har omtalt den som "Dawn Of the Dead" Er som å begynne å omtale en person som hele livet har blitt kalt f.eks. Ole, fullt navn Ole Kristian, for Kristian uten å nevne noe mer. Enkelt å forvirre. Orginale navnet var "Dawn Of The Dead" derfor velger jeg å omtale den som en nyinnspilling av "Dawn Of The Dead" og ikke "Dawn Of The Living Dead" Jeg husker den som Dawn Of The Living Dead fordi det er den tittelen jeg så den under. Du kommer med : << Nei. Dawn of the dead er en ny versjon av Dawn of the Dead. Skjønner virkelig ikke poenget ditt, men men. >> Da må jeg få si at den kom ut i Norge under det navnet uten at du skal starte å si at det er feil. Ok. "Agreed" ?! Egentlig en helt poengløs diskusjon da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå