Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, ta å skriv opp de fem sangene dere liker best innenfor chillout/downtempo (Psy, dub, ambient, abient-tech, ambient-trance, dark, Acidjazz, AmbientBreaks, TripHop, Illbient osv) Mine atm (ikke noen spes. rekkefølge): 1. Infected Mushroom - Elation Station 2. Asura - Requiem from nowhere 3. Healer - Speaking with a def man 4. Shpongle - Divine moments of truth (Live Studio Mix) 5. Shpongle - And the day turned to... (Eat Static Remix) Ganske vanskelig egentlig , er så mange bra der ute.... Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) dette er alt for vanskelig, men her er noen perler: Amon Tobin - Slowly Schmoov - Destinations Nightmares on Wax - Bleu my Mind Air - Talisman Coldcut - Autumn Leaves kan lastes ned gratis: (http://www.epitonic.com/files/reg/songs/mp3/Cold_Cut-Autumn_Leaves_(Irresistable_Force_Mix_Trip_2).mp3) Endret 3. juni 2004 av EivindO Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) st germain er bra chille musikk synes jeg.. og noe dj shadow... Edit: Top 5 ja... 1: St. Germain - So Flute 2: St. germain - Sure Thing 3: Dj Shadow - Six days (oppdateres om en stund) Endret 3. juni 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Brian Eno - An ending Oppdateres etter hvert som jeg kommer på dem, men B.E. er min favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå