Palmad Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei! Jeg vurderer å kjøpe et bra skjermkort som f.eks. Asus Radeon 9600XT 128MB DDR AGP Dette krever 8x agp hastighet. Hovedkortet mitt, asus a7m266, har imidlertid bare 4x agp hastighet. Vil jeg miste mye ytelse pga denne flaskehalsen (i hovedkortet)? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Nei. Forskjellen mellom 4x og 8x er veldig liten. Forresten så er 8x bakoverkompitable med 4x. Endret 3. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nei. Forskjellen mellom 4x og 8x er veldig liten. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg tror vel kanskje han lurte på om de gikk sammen? og det kortet ditt støtter agp 4x å, så ta det med ro=) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vil jeg miste mye ytelse pga denne flaskehalsen (i hovedkortet)? Jeg tror vel kanskje han lurte på om de gikk sammen?og det kortet ditt støtter agp 4x å, så ta det med ro=) Nei det var ikke det han spurte om... Lenke til kommentar
Palmad Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei jeg lurte kun på om jeg får utnyttet et nytt skjermkort skikkelig pga at hovedkortet mitt kun har 4x agp hastighet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du får utnyttet skjermkortet ditt maks ja.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du får garantert utnyttet 99.5% av det garantert!!! Men derimot så er det vanskelig å si om det er lurt å kjøpe skjermkort nå, kan hende det kommer noen billigmoddeler ut fra nvidia og ati om to måneders tid som knuser skjermkortet du nå kjøper med 100%. Men selvsagt man bør jo heller ikke vente for evig med å kjøpe da. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er alltids noe nytt å bedre bankende på døren, å vente hjelper aldri i denne bransjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå