Armalite66 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lurer på hvordan denne karakteren ser ut på vitnemål. Eks: Norsk, sidemål --- Standpunkt 4 - Eksamen 2 Jeg tar dette faget som privatist, og får 5. Får jeg karakterene: Norsk, sidemål --- Standpunkt 4 - Eksamen 5 eller kun Norsk, sidemål --- Eksamen 5 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Ønsker ikke synsing, men svar fra folk som har gjort dette og VET SIKKERT hva som skjer. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 DU får 5 i faget ja. Altså ikke 4 i standpunkt og 5 på eksamen = 4,5 Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 DU får 5 i faget ja. Altså ikke 4 i standpunkt og 5 på eksamen = 4,5 Takk, takk. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvor mange forskjellige privatisteksamener er det i norsk? Sidemål, skriftlig og muntlig - alstå 3 stykker? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ja 3 examner. hadde skriftlig hovedmål i dag, hadde skriftlig sidemål på tirsdag og skal ha norsk muntlig neste tordag.. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Husk at du får et sekundærvitnemål om du tar et fag som privatist. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hæ hva snakker du om, har vert privatist i 3 år og har aldrig hørt om det Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Primærvitnemål - poeng fra vgs uten tilleggspoeng Sekundærvitnemål - poeng fra vgs + alderspoeng (2 for hvert år, max 8 og 3 poeng for 20 vekttall (60 studiepoeng) Det konkurreres på både primær og sekundærkvote. Snittet for å komme inn på primær er naturligvis lavere, og gjelder kun for dem som kommer direkte fra vgs. Det jeg lurte på var hvor mange privatisteksamener som dekker de tre norsk-karakterene i skriftlig, muntlig og sidemål. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 en examen for vær karakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå