nomercy15 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hei er plaget med noen extra tools bars oppe og i bunnen av IE har deaktivert disse værgang jeg går inn men etter restart er de tilbake..ser at når jeg restarter pcen legger noe seg til i start side adressen slik at toolbaren i bunn kommer frem..noen tips til å fjærne disse? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skjekk i kontrollpanelet (Add/Remove prog) ditt etter navnene på disse og avinnstaller dem. Last ned og kjør Ad.aware - finner spionprog. og annet uønskede filer. (kjør Webupdate først) Kan også kjekke registeret ditt om det ligger igjen noe der, men vær 100% på at du fjerner riktig Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hmm..førsøkte det du sa uten hell..er det noen måte jeg kan reinnstalere internet explorer så jeg får alt bort? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Prøv SpyBot Search & Destroy. Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Prøv dette: 1) Last ned Ad-aware 6.0 Personal fra download.com (gratis) 2) Bruk Opera! Lenke til kommentar
Magnus_Helmik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvilket operativsystem bruker du? Med Windows 2000 m/service pack 4 eller med Windows XP kan du fjerne IE, men jeg vet ikke om det vil virke... Du går på Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer -> Angi programtilgang og -standarder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå