Shiva Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en mistenkelig directory på den ene hardisken min som jeg ikke får slettet. Får access denied. Har prøvd å fjerne read only tag'en i properties, men nei. Navnet på diret er: d7e71e385a3ff945e8b6c80 Først er diret skjult. Mistenkelig nok. Når jeg åpner den ligger det enda en dir som heter 'update'. Denne får jeg ikke lov å åpne. Trodde først det hadde noe med norton antivirus å gjøre, at det var virusdefinisjoner, men jeg avinnstallerte det og la det inn på nytt. Funket ikke å få slettet da heller. Noen forslag til hvordan jeg får slettet den med makt? Den ligger ikke på rot hardisken Local Disk (C:) men på en annen som jeg arkiverer filer i Arkiv (G:) Nå mistenker jeg det kan være noe agressiv spyware. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kjør adware, er det noen mistenklig med det slettes det av adware. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) En windows service pack lager en slik katalog . Setupen bruker den disken med mest plass på , pakker ut alle filer til denne katalogen og underkataloger under installerings rutinen. Normalt skal den slettes av seg selv etterpå . ..... Edit: for å slette den må du "ta eierskap" av den med alt under . http://support.microsoft.com/?kbid=308421 Endret 3. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Fant også en på root disken og den lot seg slette. Men ikke den andre... er det slik at hvis jeg greier å slette den nå så får jeg problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå