Nevnarion Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Åssn kan du gi FF-serien 9 i grafikk? Vil ikke si at FFI har så bra grafikk at det gjør noe Skal du gi karakterer i grafikk, burde du gjort det til hvert enkelt FF-spill! Som Elyas Machera sier så må du gi spillet karakter med tanke på når det kom ut. Men det har kanskje Master D og andre Xbox fanboys vanskelig for å forstå siden de har bare god grafikk på alle spillene sine. Og Fanta Boy, du blir mer og mer idiot i mine øyne. Fullfører du FFx på 5-6 timer så vil jeg SE det. Det er nemlig helt umulig. Edit: Og, hehe. Hvis du er hardcore fan når du spiller FF i 100 timer, hva er jeg da? Jeg har sikkert spillt over 250 timer på Final Fantasy VII. Hvorfor begynner du å gå på det personlige p.g.a. det jeg skrev til Fantaboy? Trenger ikke begynne å kalle meg xbox-fanboy for det vel? Pass munnen din litt.. Gå rundt å si sånn til noen på gaten, og du hadde blitt ødelagt etter første setning! Og forresten Nevnarion: Du som ELSKER FFVII så utrolig mye! Også har du bare spilt i 250 timer? Du ble akkurat knust av en "xbox-fanboy" med 200 timer lille-gutt! Lurer jeg også på. Hvilket spill har du spilt i 450 timer? Jeg må likevel beklage dersom du tok det veldig personlig Master D. Var kanskje litt krass i kommentaren der. Og Men det har kanskje Master D og andre Xbox fanboys vanskelig for å forstå siden de har bare god grafikk på alle spillene sine. den var ikke myntet på deg, men på Fanta Boy. Beklager at ditt navn snek seg inn der i stedet. Men nå skal det være sagt at klokka i FF7 stopper på 100 timer. Så derfra mister du tellingen. Så vidt jeg vet så kan det godt være jeg har spilt i 500+ timer. Jeg aner ikke. Jeg har sikkert spilt over 250 timer på en game ja. Men i tillegg kommer alle de gangene jeg har startet på nytt og gått gjennom spillet flere ganger. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Lurer jeg også på. Hvilket spill har du spilt i 450 timer?Jeg må likevel beklage dersom du tok det veldig personlig Master D. Var kanskje litt krass i kommentaren der. Og Men det har kanskje Master D og andre Xbox fanboys vanskelig for å forstå siden de har bare god grafikk på alle spillene sine. den var ikke myntet på deg, men på Fanta Boy. Beklager at ditt navn snek seg inn der i stedet. Men nå skal det være sagt at klokka i FF7 stopper på 100 timer. Så derfra mister du tellingen. Så vidt jeg vet så kan det godt være jeg har spilt i 500+ timer. Jeg aner ikke. Jeg har sikkert spilt over 250 timer på en game ja. Men i tillegg kommer alle de gangene jeg har startet på nytt og gått gjennom spillet flere ganger. Jeg har rundet 7-eren 4 ganger nå, med omtrent alt gjort på alle gamene Er så forelsket i dette spillet, er helt utrolig! Har også rundet 8-eren og 9-eren opp yil flere ganger Nevnarion: Unnskyldning mottat No hard feelings Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Heh. Bra det Master D, at vi kan være venner selv om vi har forskjellige meninger. Men det ser ut til at jeg har tatt feil av deg på ett område. Var faktisk ikke klart over at du likte FF. Da er du jo faktisk litt kul allikevel da. Tok forresten fram FF7 her om dagen og begynte å spille igjen. Og jeg oppdager stadig vekk nye ting. Merkelig nok. Dette spillet er helt utrolig. Gleder med til Advent Children. Bare den blir bra så. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Skulle ønske de lagde en oppfølger til FFVI. OG at prequelen til FFVII kommer til Europa Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 I stedet for å lage et helt nytt emne så poster jeg det bare her, siden det var FF her allerede! www.gamefaqs.com: Final Fantasy VII er stemt fram som "BEST GAME EVER" Og det fortjener det virkelig etter min mening. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Tja, det fortjener en høy plassering, men synes nok kanskje at FFVI burde vunnet Endret 7. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sorry for bumping, men jeg vil gjerne ha et svar fra Fantaboy. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Svar på hva?! Uansett er ikke engasjert i dette. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Svar på hva?! Uansett er ikke engasjert i dette. På hvordan du kan gi karakterer til et spill du ikke har prøvd, og hvordan du klarte å komme gjennom FFX på 5-6 timer? Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Final Fantasy sier jeg. Men BG er også en av mine favoritter da Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Kom igjen da folkens . Det blir som å sammenligne Pizza og Taco. Begge e kongebra hver for seg. Noen liker pizza og noen liker taco De som liker begge har det selfølgelig best. Noen liker ingen og de syns vi bare synd på . Lenke til kommentar
john_h Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Badlur's Gate-serien eier! Har vel svidd av omkring 500-600 timer på den, minst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå