CAT-scan Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har null snøring på bærbare PC'er, så jeg regner egentlig med at det finnes et ganske banalt svar på dette.... Anyways.. Jeg vet ikke hva som har skjedd (siden folk her bare spurte meg om å fikse problemet), men symptomene er som følger; PC'n hibernater hele tiden. Når man slår den på er den i hibernate-modus, og man kommer inn til innloggingsboksen for WinXP, og der sitter man. Tastaturet er dødt, så man får ikke trykt 'Ctrl-Alt-Delete', og dermed blir det grønnjævlig vanskelig å logge seg inn. Andre folk her har visstnok prøvd å kople til et ekstern tastatur, det fungerte heller ikke.... Så... hjeeeeelp! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 *Hyyl*, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har du prøvd å formatere disken eller ta fiksing av operativ systemet? Det kan være noe som har blitt ødelagt som følge av lenger bruk i system filene og ved feil avslåing. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er ikke lov å bumpe egne tråder kun 2 timer etter at de er postet. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Det er ikke lov å bumpe egne tråder kun 2 timer etter at de er postet. Ok. Da gjør jeg ikke det mer. har du prøvd å formatere disken eller ta fiksing av operativ systemet?Det kan være noe som har blitt ødelagt som følge av lenger bruk i system filene og ved feil avslåing. Err, litt vanskelig å formatere når ikke tastaturet reagerer.... Har hatt batteriet ute av maskinen et par timers tid nå, kanskje han klarer en clean boot nå snart. Den var fortsatt dorsk etter 15-20 minutter med batteriet ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå