Gå til innhold

P800 vs P900

Anbefalte innlegg

sikler på p800/p900... men jeg er student og har ikke råd til å kjøpe meg ny p900 i butikken og vurderer å kjøpe p800 bukt (disse går for mellom 2000 og 2500 på qxl, noe som er 'billig' sammenlignet med en butikkny p900).

er det stor forskjell på p800 og p900 i funksjonalitet eller bør jeg vente til jeg kan kjøpe p900?

edir: er det radio på p800?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke radio på noen Px00 telefon, men det er ikke noe problem hvis du vil ha det, det er bare å kjøpe Sony Ericsson son HPR-20 (Radio Handsfree) den fungerer bra på P900, liten og grei er det og! :yes:

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/06/2004 : 12:14'] Det er ikke radio på noen Px00 telefon, men det er ikke noe problem hvis du vil ha det, det er bare å kjøpe Sony Ericsson son HPR-20 (Radio Handsfree) den fungerer bra på P900, liten og grei er det og! :yes:

men hvis det ringer, samarbeider pX00 såpass bra med dette handsfree-settet slik at telefonen blir svart automatisk?

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/06/2004 : 12:14'] Det er ikke radio på noen Px00 telefon, men det er ikke noe problem hvis du vil ha det, det er bare å kjøpe Sony Ericsson son HPR-20 (Radio Handsfree) den fungerer bra på P900, liten og grei er det og! :yes:

såd et er bare å stappe den inn i Px00 så har du radio? phett

Lenke til kommentar
Raptor,03/06/2004 : 12:14] Det er ikke radio på noen Px00 telefon, men det er ikke noe problem hvis du vil ha det, det er bare å kjøpe Sony Ericsson son HPR-20 (Radio Handsfree) den fungerer bra på P900, liten og grei er det og!  :yes:

såd et er bare å stappe den inn i Px00 så har du radio? phett

Det er riktig ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...