elvizzz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Her kan dere prøve ut Sony Ericssons nye flaggskip k700: http://www.sonyericsson.com/trythephone/k7...n/try/index.htm Trenger Shockwave da, men. Ganske morsomt at SE ordner sånn at vi kan sjekke ut mobilene deres . Lenke til kommentar
vgard Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tro meg, den har jeg lekt med lenge.. Bra at du posta! Gleder meg til den tlf'en kommer i lommen min. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 og: Her kan man se K700 i 3D. Her kan man prøve Z1010. Her kan man se Z1010 i 3D. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sitter å prøver k700 demoen. Bli virkelig bildene og lyden så bra på videoopptak eller er det for å selge mer? Håper så klart på det første men er i tvil Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 får ikke fram noe på 3d phone.... men foresten, han BengalBoy på howardforums har mottatt en production utgave av K700 og den har 40MB ledig minne enda den har 3 spill og alt inne! merkelig.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fy flate for en review på den siden.....Min lunkne interesse til K700 ble fort gjort til skamme. Den var jo rett og slett nudelig jo. Synd med vga kameraet men denne telefonen må jo være perfekt fram til S700 kommer. Da står valget mellom S65 eller K700 plutselig Lenke til kommentar
vgard Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe.. Tror mange har blitt vippet over kanten av det Bengalboy har skrevet på Howardforum.. Meg inkludert.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 konge nå gleder jeg meg bare enda mer...hehe Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg er ikke noe serlig stor SE fan, men ringetone composer'n er jo SUPER! Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skjønte ikke helt det med fm radioen og antennen ( kansje jeg er dårlig i engelsk) . Er det slik at man må putte haedsettet i for å få radioen til å funke? I så fall er det litt latterlig! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skjønte ikke helt det med fm radioen og antennen ( kansje jeg er dårlig i engelsk) . Er det slik at man må putte haedsettet i for å få radioen til å funke? I så fall er det litt latterlig! Det er sånn på alle mobiltelefoner med radio, så vidt jeg vet. Headsettet blir brukt som antenne. Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Da må du jo gå rundt med headsettet på deg.......latterlig (men jeg skal ha den likevel ) Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er litt dumt det der med headsettet, men det kommer sikkert en slags hack for det ganske fort Headsettets ledning funker som antenne, så hvis du kan klare deg med en radio uten antenne så skal det vel kunne gå ann å få det til. Men, vi gleder oss alle til den kommer Har til og med klart å overtale kona om at jeg trenger en ny telefon. Og, at k700 er den jeg trenger. Nå er det bare tilgangen jeg venter på Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Da må du jo gå rundt med headsettet på deg.......latterlig (men jeg skal ha den likevel ) du ville heller hatt valget om å bruke radioen uten antenne? Det hadde kanskje ikke vært så supert om man tenker seg om Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 får det ikke til å funke, jeg... Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Da må du jo gå rundt med headsettet på deg.......latterlig (men jeg skal ha den likevel ) du ville heller hatt valget om å bruke radioen uten antenne? Det hadde kanskje ikke vært så supert om man tenker seg om Nei, men det må kunne gå ann å bygge antennen inn. Slik som den er gjort i små lommeradioer! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan man ikke "prøve" ut S700 da? Det er jo den som er digg.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen gang prøvd en lommeradio med innebygget antenne ? Du verden å ræva de fungerer! Hvordan tror du en radio antenne innebygget i en mobiltlf hvor det allerede står en støyende GSM sender innebygget vil fungere ? Slå av GSM n mens man hører på radio da kanskje ? Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Gelder meg til den kommer ut ass.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 nå står det at den har 40MB minne på flash pres. på se.com og... merkelig at de endret det i siste liten, de sa jo 32MB, og det sto det jo fram til i går i den flash pres og....men det er jo bra.. den "lille" ekstra biten med minne tilsvarer jo 4 ganger så mye som T610.. K700 har faktisk 20 Ganger så mye minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå