Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Jeg har satt vault save på 1 og Shorttherm xp på 0 og jeg starter en server og får xp nest map er xpen men xpen som mine venner har fått kan jeg få jeg også og di kan velge min rase som jeg hadde sist map og di fikk min xp forstår ikke dette jeg? Endret 3. juni 2004 av Tuzse Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ok, dette ble litt vansklig for meg å forstå siden du lagen en VEEELDIG lang settning, prøv å ha noen "," en gang i blant du. Men jeg skal gjøre et forsøk. Siden navnet på topicen er "counter strike save xp problem!!..." går jeg ut i fra at det er WarCraft mod eller Superhero mod det er snakk om. ikke sant? Trenger litt mer info for å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja sorry hadde litt hast verk men det er war3 mod jeg snakker om og til 1,6 hehe Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det kommer jo helt ann på hva slags servere du spiller på da. Mange servere har save xp og andre har det ikke. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lagres ikke XP'en av seg selv på de fleste serverne? Hvilken server er det da? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lagres ikke XP'en av seg selv på de fleste serverne?Hvilken server er det da? Det er han som har startet server Lenke til kommentar
Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Det er jo jeg som skal lage en dedicated server med wc3 mod save xp Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mer undervisning i rettskriving og setningsoppbygging i skolen, NÅ! Lenke til kommentar
Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Fy faen har du problemer klarer du ikke lese axel kødde jeg skriver og bare sender driter vell i kossen setningen ser ut dust Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har det kommet noen Steam versjon av WC3 ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Fy faen har du problemer klarer du ikke lese axel kødde jeg skriver og bare sender driter vell i kossen setningen ser ut dust Jeg utlyser herved en konkurranse: Gjett alderen på Tuzse! (Trommesolo) Det blir omtrent som man har sett i gamle filmer der bønder gjetter vekten på grisen. Jeg plasserer et fireårig krisestudium i norsk på alderen 12,5 år. Endret 3. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Fy faen har du problemer klarer du ikke lese axel kødde jeg skriver og bare sender driter vell i kossen setningen ser ut dust Advarsel er gitt. Alle som svarer på den konkurransen er GARANTERT advarsel for spam og off topic posting. Fra nå av holder vi oss til topic Endret 3. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Tuzse: Kanskje du kunne formulere deg litt bedre slik at vi forstår hva du spør om? Så kanskje vi kan være behjelpelige med problemet. (Gode tips er å benytte PUNKTUM der setningen slutter, og å tenke gjennom/lese gjennom setningen/setningene et par ganger før du poster. Slik du er sikker på at du får budskapet ditt klart frem.) Endret 3. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Tuzse Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ok im so so sorry and i meen it okay Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Til alle moderatorer: Jeg skal slutte med dette, og lover å ikke dra det videre, men la meg få spørre om én ting: HVORFOR er slik oppførsel som Tuzses siste post godtatt, mens vi som prøver å redde språket mottar advarsel etter advarsel? Dere SER vel at dette er snakk om en drittunge? Én ting er at "vi" og "dere" har motstridende meninger om en del ting, men slik oppførsel som Tuzse viser har da vel ingenting for seg? Endret 3. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ok im so so sorry and i meen it okay No worries, mate! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Lagres ikke XP'en av seg selv på de fleste serverne?Hvilken server er det da? Det er han som har startet server Ja, da har jeg ingen peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå