D-Fender Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har tenkt å bruke acrobat reader mer i mitt firma. Nå har et dos-basert ordre system som skriver ut til en matriseskriver. Men jeg kan også skrive ut til et pdf document. Det jeg lurer på er om det er mulig å få acrobat til å stemple med mitt firmalogo øverst i venstre hjørne automatisk, på alle dokumenter som skrives ut fra mitt ordresystem? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Med kun Adobe Reader (Acrobat Reader) vil du ikke kunne endre noe på en pdf-fil. Du må ha Adobe Acrobat for å kunne gjøre noe slikt, da skulle det gå fint, men da må du først skrive til pdf, åpne dette i Acrobat sette inn logo og printe ut pdf'en. Mulig det går å sette inn logo on-the-fly med pdf-printer, men du må fortsatt fysisk starte utkrift av pdf-filen til matriseprinteren. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ok, jeg vil at logo skal komme automatisk, så printe til laser ser du, eller bare maile pdf dokument. Men kjipt å bruke sånn stempel hver gang. Blir liksom aldri 100% samme sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå