kingvald Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei, har nettopp fått meg et DV kamera og har filmet endel snutter hjemme av familien + div. Tanken er nå å brenne en dvd med menyer for enkel visning senere. Å lage dvd'n med menyer har jeg kontroll på, men det jeg kurer på er selve organiseringen av klippene. Dersom jeg filmer f.eks fra en ferietur er det greit, egen meny for ferie 2004 f.eks - det er alle småsnuttene som er problemet. La oss si jeg har 5 snutter på 5 min av sønnen min som leker samt tilsvarende når han spiser, bader mm. Vil det være hensiktsmessig a samle alle klippene under f.eks; "lek", "frokost", "bad" osv....? Eller bør jeg lage en meny for hvert klipp? Ser for meg at det kan bli rotete dersom organiseringen ikke er gjennomtenkt... Hvordan organiserer dere kuppene deres? IAK Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lag en fil ut av de 5 forskjellige klippene som vi feks. kan kalle lek. Lag så en spill film knapp til den filen og en chapter meny som så kan peke til de fem forskjellige klippene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå