lperik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Whoo hoo... Fikk mld av dama igår der hun lurte på hva jeg skulle neste uke.. Jeg som bare sløver foran pcen 24/7 hadde jo ikke noen planer og hun foreslo vi skulle ta en tur til syden.. trodde hun tulla, men så ringte hun og fikk tatt seg fri en uke så nå blir det syden for alle penga!! Utrolig digg å bare plutselig vite at man skal til syden 5dager før man drar, så slipper man den evigvarende ventingen om man bestiller 2-3mnd i forveien. HUR LUGNT SOM HELST! Endret 8. juni 2004 av lperik Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Grattis! Bare kjekt med en tur vekk fra hverdagens mas God tur! Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 VI planla igår å dra til spania, hellas eller portugal imorgen..Men det var stortsett bare uspesifisert, noe vi ikke har særlig lyst til...mulig vi drar litt senere på sommeren, en liten hoppe-på-tur! God tur forresten! Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 God Tur og du får ha en nydelig ferie ! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 God tur.Skal selv ha forberedelses dag til elektroteknikk eksamen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Allright, da var det å komme seg til gardermoen og hive seg på flyet Baybay Fedreland! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) grr... skal til Bulgaria jeg 24 juni... Fant ut at man kunne ta en hoppe på tur til Miami for samme pris som jeg betalte for Bulgaria, hvis man dro samme dag... Fytti så irriterende.. God tur Aragorn! Endret 8. juni 2004 av Tanya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå