ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har nå sett 3 sesonger av B5 på dvd og jeg har utpekt mine favorittkarakterer. mine er G'Kar og Lenier (i den grad en kan ha to favorittkarakterer da). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er B5? B5 = Babylon 5 det er en sci-fi serie som gikk på tv2 før Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er ung ok... den gikk vel på tv2 fra '96 og utover hvis jeg ikke husker helt feil... så er en stund siden Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 En slags svær alien med ett stilk-øye, husker ikke navnet i farten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ja... kan trygt si noe slik Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er ung Men The Wheel of Time har du lest? Synes å huske at Vorlonernes ambassadør Kosh var en artig karakter. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er ung Men The Wheel of Time har du lest? Neida, jeg er ikke så ung at jeg ikke burde visst om det. Ble tross alt 15 i år. Las WOT for en stund siden. Kjenner en som las Ringenes Herre og WOT (på norsk) i 4.klasse Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes å huske at Vorlonernes ambassadør Kosh var en artig karakter. Absolutt min favorittkarakter, men en artig karakter er vel kanskje og overdrive. Vorlonane er skumle folk... G'kar babler litt for masse for min smak Lyta Alexander er ganske stilig Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Marcus Cole, morsomt med engelsk folk. Endret 3. juni 2004 av [MarL] Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tuvok Rett meg om eg tar feil her...men blir ikkje han drept? og er ikkje han idiot i skallen? Husker litt dårlig no så...får skylde på det Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tuvok er fra Star Trek Voyager. Favorittcharacter i B5...? Må være Garibaldi. Kul fyr som får en del bra replikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå