Uffda Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heissan! Min mor jobber mye med studio 9, og nå har hun fått et ganske stort problem. Hun har redigert en del filmer og lagret dem som prosjekt. Lagt til menyer osv. Etter hun er ferdig med redigeringa så brenner hun dem på en DVD plate - Noe som går veldig fint...ingen feilmeldinger.... MEN - når plata er ferdig og hun setter den i DVD spilleren i stua, så stopper filmen etter 1 min spilletid! Det samme skjer med andre prosjekt! Har prøvd å bare lage image og brenne det med nero, skru av antivirus og skjermbeskytter. HDD i strømsparinga slår seg ikke av, så det skulle ikke være noe som får maskina til å hakke.... Maskina deres er en: Dell Dimension P4, 1.5 gig, 640 mb ram, nvida geforce fx 256 ram og 100 gig ledig hdd kapasitet... Nec 1300a DVD Brenner De kjører win2k norsk versjon med alle oppdateringer. Norton antivirus og norton internet security. Jeg har gått igjennom maskina og finner ikke noe som skulle tilsi at dette skulle skje. Hvis noen har vert borti samme problem, så vennligst hjelp meg ut her! Eller har noen gode ideer om hva som kan gjøre dette. Har en mistanke om at det er renderinga i Studio 9 som skaper problemet, men vet ikke hvordan jeg kan fikse det. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har hatt problemer med Studio 9 og DVD brenning selv. Men har begynt å bruke Nero å brenne med, siden da har det fungert bra. Ser at du også har prøvd dette. MEN - når plata er ferdig og hun setter den i DVD spilleren i stua, så stopper filmen etter 1 min spilletid! Det samme skjer med andre prosjekt! Har du prøvd å spille den av på PC'en eller en annen DVD spiller? Hvis det har noe med renderinga å gjøre, kan det være lurt å reinnstallere Studio 9. Det er også en innstilling for hardware rendering. Denne kan lage problem. Fjern haken ved denne. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er flere som har samme problem, sjekk her: http://www.nva.no/forum/forum_posts.asp?TID=548&PN=1 Lenke til kommentar
smiley_jack Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hadde samme problem. Gikk fra Studio 9 til Studio 8, patchet studio 8 og da fungerte DVD-plata. Plate svidd opp med Studio 9 hakket, lyden var ikke i sync, og DVD-spilleren stoppet fullstendig opp. Med Studio 8 gikk det helt fint. Spør du meg har Pinnacle (som vanlig) drevet fasadepynting, og gjort lite med å rydde opp i alle problemene som eksisterer med produktet. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har du lastet ned siste oppdatering til Studio 9? (Se denne tråden) for link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå