knutinh Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er stor fan av fleksibiliteten som mp3 spillere typisk gir. Null kopibeskyttelse, åpne codecer, klikk-og-dra lydfiler i explorer, stor lagringskapasitet. Men når skal noen lage en mp3 spiller som er beregnet på lydOPPTAK. Dvs har god kvalitet mikrofoninngang med power for electretmikker, meter for inngangsnivå, input sensitivity og kan skru av agc? Sånn som minidisc har.... Jeg har gitt opp minidisc. Sony greide ikke å få det rett denne gangen heller.... K Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jens of sweden har da en slik mp3 spiller med god kvalietet på lyd opptak. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er stor fan av fleksibiliteten som mp3 spillere typisk gir. Null kopibeskyttelse, åpne codecer, klikk-og-dra lydfiler i explorer, stor lagringskapasitet. Men når skal noen lage en mp3 spiller som er beregnet på lydOPPTAK. Dvs har god kvalitet mikrofoninngang med power for electretmikker, meter for inngangsnivå, input sensitivity og kan skru av agc? Sånn som minidisc har.... Jeg har gitt opp minidisc. Sony greide ikke å få det rett denne gangen heller.... K Creative Nomad Jukebox 3 bør du sjekke ut da. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) iRiver ihpxxx? Endret 3. juni 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå