jokki Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kino pirater skal tas i England. Kinoansatte i England har i anledning den nyest Harry-Potter filmen, "Harry-Potter Og Fangen Fra Azkaban" fått en spesiell oppgave. De skal passe at ingen videokamerer er i kinosalen og tar opp filmen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Syns de overdriver litt. At noen filmer Harry-filmen med et kamera kan jeg ikke skjønne de mener er en trussel mot filmindustrien. Kvaliteten er elendig likevel, så det er de aller færreste som gidder å laste dem ned. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har sett to sånne filmer og jeg må si at det er kjempebra hvis noen banner dem fra hele kinoen. Helt horribelt oppleg, ødelegger hele filmen og gir absolutt ingen "Oi jeg er i kinosalen" følelse. Kapp av hendene demmes Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Er jo du som valgte av egen fri vilje å se dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå