Gå til innhold

Trenger ny skjerm 17 LCD hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei skal ha meg en ny 17 Lcd skjerm. Skal kjøpe skjermen fra komplett (får det momsfritt) ville egentlig ha nec 1760nx, men den har de ikke på komplett. Er det noen som kan anbefale noen av de som komplett har

Vil ha Eizo , Nec eller Samsung.

Håper noen kan hjelpe meg

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med min Samsung 173T, som forøvrig vant en stor test her på hw.no. Det vil vel være bedre å lese en slik test framfor å spørre noen helt tilfeldige hva de liker best? :-)

Edit: Testen ligger forresten her

Endret av -morten
Lenke til kommentar

En kjede som Komplett burde ha NEC 1760 NX inne, da dette er den sterkeste tn baserte skjermen. Syns det er flaut på deres vegne at de ikke har denne inne.

Siden du skal spille så mye som du gjør er alternativene l550 fra eizo eller 172x fra samsung. Men på den stor slagmarken på TN baserte skjermer, tasser fortsatt 1760 nx rundt som den store generalen...

Har du spurt komplett om de kommer til å ta inn denne?

Lenke til kommentar

Har snakket med Komplett, sendte mail til de sist måned fikk nei i svar. Da sa de at de ikke kom til og ta inn den modellen. Ringte igjen nå, Trodde ikkje de kom til og ta den inn. Kan ikke forstå at det kan være så vankselig siden de har En annen Model fra Nec

Lenke til kommentar

Hmm sliter med og bestemme meg står mellom 3 valg Eizo l550 eller Samungs ( 173t eller 173x) hvem av disse øyvind hadde du gått for. Skal brukes mye til spill, internett, Film. Spiller mye cs, battlefield (hl2) osv.

24% vekk fra komplett hjelper.

Når jeg får en av disse for rund 3000-3500 så er det et bedre kjøp en Nec1760nk til 4900??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...