jering Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har en PC jeg tenkte å lage Ghost-image av slik at det er lett å restore den når det trengs. Har 2 partisjoner, så jeg tenkte å legge profilene (er flere brukere) på den andre partisjonen. Noen som vet hvordan jeg redirecter dem? Vet at det går an å få Mine dokumenter til å peke en annen plass, men jeg vil ha hele profilen på D:. Tenkte også å lagre mail på den andre partisjonen, slik at det ikke er noe jeg trenger å kopiere fra C: når jeg kjører inn imaget. Noen som kommer på annet enn mail/profiler? Skal ikke legges inn andre programmer enn de som ligger inne, isåfall får jeg mekke nytt image. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Høyreklikk my computer -> manage -> local users and groups -> så tar du properties på brukeren -> profile -> så kan du selv velge "profile path" Lenke til kommentar
jering Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Høyreklikk my computer -> manage -> local users and groups -> så tar du properties på brukeren -> profile -> så kan du selv velge "profile path" Thanx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå