Tfosheim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shuttle blir "Prescott ready" COMPUTEX: Shuttle har lagt på nye strømforsyninger og er par ekstra bokstaver på mini-pc-ene sine, og vips har de blitt klare for Prescott. Snart kommer også 3G-kabinettene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Shuttle blir mer og mer attraktiv, kansje jeg kan pensjonere mitt forvokste Chieftec miditower snart Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Der er bra at shuttle markedet blir satt så sterks lys på. Mini-pc'ene kommer for å bli. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ang. Den nye AMD-XPC'en saa anbefaler jeg aa ta en titt paa [url="http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=537"]denne linken[/url] Husker jeg ikke feil saa er vel stoy-nivaaet rundt 54db(?) Frankie Singapore Lenke til kommentar
majuz Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 gleder meg... kanskje de skulle kommet med en som ikkek ble så varm eller er den det? Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI! endelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå