leddja Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvordan må jeg gjøre det for og få sett tv programmer på pcn ? (tv-inn) Hvilke programmer etc må jeg bruke ? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 du må kjøpe et tv-kort, koster fra 600-1200kr, programmer følger som ofteste med kortene, eller du kan vente til Radeon X800XT kommer, kjøp det og der er det innebyg tv-kort! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har et bra program jeg kan se på TV med med ASUS tv-kortet mitt? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kasp: var vel ikke din tråd? Blir noe ganske annet enn det leddja spør om... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nei det gjør jo ikke det, han spør og om hvilket program han må bruk! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 du må kjøpe et tv-kort, koster fra 600-1200kr, programmer følger som ofteste med kortene, eller du kan vente til Radeon X800XT kommer, kjøp det og der er det innebyg tv-kort! Wooaw...er det innebygd TV-tuner på den? Har en Pinnacle PCTVPRO, synes ikke den sååå bra. Det er hvertfall ikke så klart som en vanlig TV,må jo være tuneren som ikke er helt bra? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jepp, men er no som heter noe med WIN HAuge eller noe sånt, som skal være sinnsyt bra, men koster rundt 1200kr! Lenke til kommentar
Smartass Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har et bra program jeg kan se på TV med med ASUS tv-kortet mitt? tv2 nyhetene f.eks. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hahah, no va du smart, no va du dobbel smart! Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har et bra program jeg kan se på TV med med ASUS tv-kortet mitt? tv2 nyhetene f.eks. årets utsagn Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jepp, men er no som heter noe med WIN HAuge eller noe sånt, som skal være sinnsyt bra, men koster rundt 1200kr! Tror det heter Hauppauge! Win 350 eller noe. Skal være veldig bra. Har selv nettopp bestilt Hauppauge WinGo2 som visst nok skal være helt greit det og. Koster under 600 kr hos mpx. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jepp, det va det, ja det har fått veldig mye skryt, men er jo svin dyrt! Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, alt for dyrt. Hadde til og med store problemer å legge ut ca 569,- kr for mitt Hauppauge! WinTV Go2. Skal tross alt kun ha det for å se TV på dataen (nå som fotball EM er rett rundt hjørnet). Og Hauppauge! WinTV PVR 350 (fant korrekt navn) koster nesten 2000,- kr. Sprøtt. Skal en kun se på TV er det totalt unødvendig. Skal en ta opp programmer er det kanskje verd å ta en nærmere titt på. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jepp, men er no som heter noe med WIN HAuge eller noe sånt, som skal være sinnsyt bra, men koster rundt 1200kr! Har et Hauppauge PVR 350 og er meget fornøyd med kvaliteten, med det koster jo da.. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 synes at dette sporet litt av fra hva jeg spurte om.. jeg har et gf4ti4800se kort.. fant ut av jeg kunne koble tv antenna rett i kortet . så dærfor spør jeg hvilket program trenger jeg for og se tv på pcn ? eller går dette i hele og det store uten et tvkort? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har X800XT PE innbygget tv kort? Hvor har man fått det fra? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har et bra program jeg kan se på TV med med ASUS tv-kortet mitt? tv2 nyhetene f.eks. Klassiker!!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HVOR kan man laste ned et program til å se på TV med et TV-kort på pc'en? OMG... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 synes at dette sporet litt av fra hva jeg spurte om.. jeg har et gf4ti4800se kort.. fant ut av jeg kunne koble tv antenna rett i kortet . så dærfor spør jeg hvilket program trenger jeg for og se tv på pcn ? eller går dette i hele og det store uten et tvkort? Akkurat dette jeg også lurte på, hva var det som var så vanskelig med det? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Leddja e en mofo! Du har ikke så mange kanala at det e vits å ha det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå