RonnyG Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Får ikke vekket maskinen etter att den er gått inn i suspendmode (suspend -> skjermen blir svart -> trykker alle knapper, mus etc. uten at skjermbildet kommer opp igjen). Er det noen som har samme problem eller det noen som ikke har dette problemet. (Lurer på om det er defekt HK...). Hjelp?? Mvh Ronny Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Har opplevd at dette også kan skyldes skjermkort driveren. Hva slags skjermkort og hva slags drivere benytter du? Dette problemet har jeg opplevd med "jalla" merker av GeForce kort. Problemet har som regel løst seg ved å installere de siste Detonator driverene fra nVidia. Lenke til kommentar
RonnyG Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Takker og bukker! Installerte først siste versjon av org. drivere til skjermkortet, dette virket ikke. Deretter prøvde jeg forslaget med å innstallere de siste referansedriverne, da virket det!! Har foresten også problemer med at innstilling av volt til CPU i biosen ikke virket, får konstant 1,79 volt uansett hviken voltstyrke jeg innstiller i biosen. Finnes det en løsning på dette også (foruten å bruke HK'ets jumperinnstillinger?? Mvh Ronny Lenke til kommentar
skol Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Prøv å oppdatere BIOS til siste versjon - v1.007 og se om det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå