ThomasWH Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Uansett om jeg reinstallerer Win XP eller ikke, kommer det opp en fil på desktop'en inneimellom.. Den heter " ~ " og inneholder masse rare tegn.. Men også andre ting som fks: "M a i n I d e n t i t y ' s C o n t a c t s x " - Og fler ting som email adressene til folk jeg kjenner osv.... HVA er galt her? Dette MÅ jo være et virus! Men hvordan kommer det seg inn på PC'en? Kjører jo firewall og greier.. Kan det være fordi jeg har backup av Outlook Express og bruker denne hver gang jeg har reinstallert XP? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tja, si det... Kjør Antivirus, Ad-Aware og Spybot (alt med nyeste oppdateringer selvsagt) og se om du finner ut noe. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har også plutselig fått det der, men det gjelder kun epost fra Microplex, av alle ting !!! Etter å ha åpnet den blir den lagret på desktop'en som ~ ..... Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Kan informerer om at jeg har kjørt nyeste Ad-Aware, AVG AntiVirus og senest nyeste NOD32 trial versjon... Samt at jeg konstant bruker ZoneAlarm! ~ greia er der fortsatt.. Kan slette den, men før eller siden dukker den opp! Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ingen som har noe mer å tilføye anngående dette? Tror dette har noe med spam å gjøre.. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå