revolvo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hei vurderer å kjøpe pda og lurer derfor på om noen har erfaringer med dell x3 og den nye x30. synes x30 med trådløst LAN og Bluetooth til ca 3000 kr er en okei pris, men hvordan er batterilevetid og skjermkvalitet ? hvordan er lydnivået, og fungerer x30'en greit til bruk på nettet, eller er dette bare leketøy. supert om noen av dere som har erfaring med pda fra dell gir meg litt tilbakemeldinger. på forhånde takk Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 heivurderer å kjøpe pda og lurer derfor på om noen har erfaringer med dell x3 og den nye x30. synes x30 med trådløst LAN og Bluetooth til ca 3000 kr er en okei pris, men hvordan er batterilevetid og skjermkvalitet ? hvordan er lydnivået, og fungerer x30'en greit til bruk på nettet, eller er dette bare leketøy. supert om noen av dere som har erfaring med pda fra dell gir meg litt tilbakemeldinger. på forhånde takk Jeg har hatt dell x5 siden starten og er KJEMPE fornøyd. Har jobbet med IPAQ 55xx serien som koster mye mer, og x5 er like god (riktignok litt mindre minne). Jeg lurer på om jeg skal oppgradere til x30 nå, den ser kjempe spennende ut. Første bruker den nye intel cpu'n..... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Jeg bestilte Dell X30 forrige tirsdag, men det hjalp lite. I følge websidene skulle det bare ta timer fra jeg betalte med kredittkortet, til ordren ville produseres. Nå har det gått over en uke, og jeg har fremdeles ikke hørt noe som helst fra dem, og finner ingen info om ordren min. Ser at pengene har vært reservert i et par dager nå, men er enda ikke trekt. Har også forsøkt å sende kundeservice en e-post, men ikke noe svar... Ellers er jeg ganske fornøyd med Axim X5'en min. Bra display, og veldig god batterilevetid. Endret 3. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det tar tid med dell! ventet en "evighet" jeg også... men den kom tilslutt på døren her! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fikk ordrebekreftelse levert som brev i forgårs. Er jo helt utrolig at en dataforhandler ikke klarer å sende en automatisk ordrebekreftelse i stedet - i det minste i tillegg. Der stod estimert leveringsdato 12/6. Det stod også ordredato 2. juni. Jeg bestilte 25. mai, så de har altså brukt 8 dager på å registrere ordren, noe som egentlig skulle ta noen timer. Det som er litt snodig er at det siden 2. juni har vært reservert 2900kr fra kontoen min, siden jeg betalte med kredittkort. Men i dag var denne reservasjonen borte, og jeg har alle pengene disponibel... Jeg regner med det blir trekt på en eller annen måte allikevel, men hva hvis jeg flytter alle pengene mine nå? Tror ikke kontoen min kan overtrekkes! Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fikk ordrebekreftelse levert som brev i forgårs. Er jo helt utrolig at en dataforhandler ikke klarer å sende en automatisk ordrebekreftelse i stedet - i det minste i tillegg. Der stod estimert leveringsdato 12/6. Det stod også ordredato 2. juni. Jeg bestilte 25. mai, så de har altså brukt 8 dager på å registrere ordren, noe som egentlig skulle ta noen timer. Det som er litt snodig er at det siden 2. juni har vært reservert 2900kr fra kontoen min, siden jeg betalte med kredittkort. Men i dag var denne reservasjonen borte, og jeg har alle pengene disponibel... Jeg regner med det blir trekt på en eller annen måte allikevel, men hva hvis jeg flytter alle pengene mine nå? Tror ikke kontoen min kan overtrekkes! Jeg ville vel tro at de trekker pengene før de sender noe, men hvis du går inn på www.dell.no så kan du pakkespore ordren din... Og er helt enig i at det er utrolig at de ikke klarer å sende ut en ordrebekreftelse på mail! De ville jo spart penger også på å sende de på mail... Det at de brukte så lang tid på å registrere ordren, kan jo kanskje komme av at de ikke har hatt x30 klar for levering til norge før? Tar jo alltid litt tid fra nye ting dukker opp på web-shoppen deres til de kan levere de... Men jeg aner jo ikke hvor lenge siden det er de lanserte x30. Men er uansett alt for dårlig at du ikke får noen tilbakemelding underveis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå